vrijdag 18 september 2020

Foil-a-Shine 1.0.4 Aquarel kaders en achtergronden.

Vandaag laat ik jullie weer 1 van de mogelijkheden zien van de Foil-a-Shine Kaders en Achtergronden, althans dat wat ik ermee gemaakt heb dan.  

 
Het duurt niet lang om het foil aan te brengen als je alles al klaar het staan en dit kan door iedereen gedaan worden of je nu beginner bent of al langer kaarten maakt. Alvast bedankt voor jullie bezoekjes en reacties, deze worden zeer gewaardeerd.   

In mijn testpakket zaten kaders van verschillende soorten papier, 1 pakket was met glossy papier en het andere van aquarel papier. Hieronder zie je de ontwerpen die in het huidige pakket zitten.  

HA Designs Foil-a-Shine toner kaders en achtergrondjes
Foil-a-Shine - Toner Kaders.

Deze week laat ik jullie mijn creatie zien met de aquarel uitvoering.
Met het aquarel papier krijg je meer een grunge look, daar het papier iets ruwer is. Het leuke hiervan is dat je je kader of achtergrond daarna dus met aquarel verf, inkt of markers kunt gaan versieren zoals jij wilt.
 
Foil-a-Shine 1.0.4  Aquarel kaders en achtergronden. - vmcdesigns.nl
Close-up.
 
Ik heb deze kaart na het aanbrengen van de foil met Aqua markers ingekleurd door op een dunne strip acetaat wat kleur aan te brengen en te verdunnen met water. Hiermee heb ik als het ware de kleur in lagen aangebracht door iedere keer het acetaat te buigen om zo de kleur gericht te kunnen aanbrengen.
Tussen de lagen inkt door heb ik het geheel iedere keer laten drogen. 
Tip! Breng kleur en andere versieringen aan nadat je de foil hebt aangebracht.
De kleinere delen van de bloemen heb ik met een penseel ingekleurd en als laatste heb ik bij deze kaart nog wat van de inkt eroverheen gespetterd. en er met 3D lack waterdruppels op aangebracht voor extra dimensie. 

Foil-a-Shine 1.0.4  Aquarel kaders en achtergronden. - vmcdesigns.nl
Kaart met Aquarel kader.

 Zoals jullie zien kan je met de aquarel kaders en achtergronden hele leuke en persoonlijke creaties maken. 

Sandie heeft een video gemaakt met meer uitleg, deze staat in haar blog bericht maar is ook te vinden op haar YouTube kanaal. Onderstaand is haar blog bericht met extra uitleg en de video. 

Mochten jullie meer willen weten over mijn creatie of mochten jullie nog vragen hebben, ik hoor het graag. Ik geef graag antwoord op jullie vragen.

Hebben jullie nu zelf ook soortgelijke creaties gemaakt zou ik het leuk vinden om deze te kunnen bewonderen. 😊 Jullie kunnen ze laten zien op onze facebook groep HA Creative Tips & Trucs.
Hier kunnen jullie ook lid van worden voor nog meer tips, leuke creaties en gezelligheid. Jullie zijn van harte welkom.
 
Voor meer inspiratie kunnen jullie ook een kijkje nemen op mijn eigen website naar mijn vorige werk.
De pagina is opgedeeld in 2 delen, 1 voor alle doosjes en de andere voor alle kaarten die ik gemaakt heb.

Ik wens jullie een heel fijn weekend.


            Carina Veling  

=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===

In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen. 

* Papier / Paper *
Via Chasse -
Basis Kaart
HA Designs Foil-a-Shine - Aquarel papier

* Pennen/Stiften/Potloden / Pens/Markers/Pencils *
DecoTime - Aqua Markers

* Overig / Rest *
Viva Decor -
3D lack
Gold Dust Foil

HA Designs - foil-a-shine toner kaders


6 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Carina!
    Prachtig resultaat met dat foil!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha, het resultaat op het aquarelpapier was inderdaad heel verrassend.

      Fijn weekend
      Liefs Carina

      Verwijderen
  2. Mooi Carina, hou wel van dat aquarel. Geeft prachtig effect!
    Liefs, Ini

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ini, Ben heel benieuwd naar jou uitwerkingen ervan.

      Liefs Carina

      Verwijderen
  3. Heel mooi.... weer een techniek die ik nog onder de knie moet krijgen !! Liefs Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaby dat gaat jou vast wel lukken, gewoon een keer proberen. Dat kan haast niet fout gaan. 😁

      Liefs Carina

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===