vrijdag 18 juni 2021

Vijverkaart deel 2

Zoals beloofd hier deel 2 van mijn vijverkaart. De "aangeklede" versie, sorry ik weet er even geen beter Nederlands woord voor.  

vijverkaart deel 2 - vmcdesigns.nl

Dit deel van de kaart kan door iedereen gedaan worden en heb ik eerlijk gezegd geen tijd bijgehouden.

Om mijn kaart verder af te maken heb ik alle bloemen snijmallen bij elkaar gezocht die ik heb en ben ik gewoon begonnen met het maken van een paar verschillende bloemen. Ik heb ook geen idee hoe die bloemen allemaal heten wel weet ik dat 1 ervan een korenbloem is alleen ik heb ze niet in het blauw gemaakt.

Voor alle bloemen heb ik beige 210g papier genomen om ze uit te snijden, pas daarna ben ik ze allemaal met een blender tool op kleur gaan maken. Nadat de inkt droog was heb ik alle bloemen in elkaar geplakt en toen ben ik ze op de kaart gaan leggen om te kijken welke plaatsing ik het mooiste zou vinden.

vijverkaart deel 2 - vmcdesigns.nl
Collage van gebruikte materialen.

Op de bovenstaande collage staan een deel van de gebruikte snijmallen en ponsen en in het midden zien jullie een deel van de bloemen die ik gebruikt heb. Bij alle bloemen heb ik het hartje voorzien van gele Nuvo drops. Ik had er eerst een paar met gele glitter drops gedaan maar ik vond ze met het glossy geel mooier dus had ik er bij allemaal de glossy geel overheen gezet.

Nadat alle bloemen gemaakt en droog waren heb ik ze allemaal op de kaart geplakt. sommige met tacky glue en een paar met 3D lijm. Op onderstaande foto is beter te zien hoe ik de bloemen geplaatst heb. Ik heb nog geen sentiment toegevoegd aan mijn kaart, deze zet ik er pas op als ik weet aan wie ik hem ga geven en voor welke gelegenheid het gaat worden.

vijverkaart deel 2 - vmcdesigns.nl
Mijn kaart.

Tot zover mijn blog bericht van deze week, in ieder geval weer bedankt voor jullie bezoekjes en lieve reacties, zowel hier als die op facebook.
Mochten jullie meer willen weten over mijn creatie of mochten jullie nog vragen hebben, ik hoor het graag. Ik geef graag antwoord op jullie vragen.

Hebben jullie nu zelf ook soortgelijke creaties gemaakt zou ik het leuk vinden om deze te kunnen bewonderen. 😊 Jullie kunnen ze laten zien op onze facebook groep HA Creative Tips & Trucs.
Hier kunnen jullie ook lid van worden voor nog meer tips, leuke creaties en gezelligheid. Jullie zijn van harte welkom.
 
Voor meer inspiratie kunnen jullie ook een kijkje nemen op mijn eigen website naar mijn vorige werk.
De pagina is opgedeeld in 2 delen, 1 voor alle doosjes en de andere voor alle kaarten die ik gemaakt heb.

Ik wens jullie een heel fijn weekend.


            Carina Veling  

=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===

In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.
 
Alle materialen die ik voor de kaart zelf gebruikt heb zijn te zien in mijn vorige bericht.
 
 
  * Papier / Paper *
Clairefontaine -
210g beige

* Snijmallen / Dies *
AliExpress - bloemen mallen


* Overig / Rest *
Stampin' Up -
Bloemen Ponsen
Joy! Crafts -
Tacky Lijm
Collall - 3D Siliconenlijm
Nellie's Choice - Mixed Media Brushes
Nuvo Crystal Drops Gloss - Dandelion Yellow.
AliExpress - Embossing tools

4 opmerkingen:

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===