vrijdag 28 juli 2017

Zeg het bloemen en bloemen presentje.

Dit keer heb ik voor jullie een kaartje gemaakt voor de tuinliefhebber! Natuurlijk met de nieuwe snijmallen van Craft Sensations Clear Stamps & Cutting dies. Dit keer met de Swirls. Voor deze kaart heb ik ze gecombineerd met 2 andere merken stempels.





De volgende producten gebruikt:
  • Papier
    • basis kaart 20.5 x 10.5 zacht geel 
    • Craft sensation blok multi kleur   
    • Design blok van de Zeeman (merk onbekend)
      • Zacht groen geel met patroon oplegvel is in 3 delen uitgestanst.
        • 6.5 x 9 cm - 13 x 9 cm - 8.5 x 9 cm                                                             
  • Snijmallen
    • Craft Sensations Clear Stamps & Cutting dies 
      • swirl blaadje
    • Aliexspress
      • Set rechthoek met stiksel
  •  Stempels
      • Hema clear stempels Herfst
      • Leane Creatief  clear stempels Garden tools
  • Inkt
    • Nellie Snellen Pigment inkt
      • bruin nr 5
    • Versa Magic 
      • GD-000-060 Tea Leaves (groen) 
  • Hulpmiddelen
    • Lijm
    • dubbelzijdige tape
    • Hobby foam
    • WRMK precision press

    De maat van deze kaart is 20.5 x 10.5 cm je heb dan ook een langwerpige enveloppe nodig.
    het opleg vel bestaat uit 3 delen, deze heb ik gestempeld met de swirls.
    Tip: zet de losse opleg stukken op maat even aan de achterzijde vast met mallen tape, dan kun je ze in een keer stempelen en met de handige Precision Press van We R Memory Keepers is dat zo gebeurt. Als alles droog is heb ik ze aan de zijkanten aan elkaar geplakt.

    De basis kaart heb ik met de leuke Hema stempels bestempeld ook het vlindertje, de oplegkaart is bevestigd met dubbelzijdige tape op de basiskaart..

    De rechthoekig banner heb ik verlengt. Zie uitleg video van Renske Hoekzema-Prak.



    De gestempelde laarsje/ en vlindertje heb ik 2 mm rondom uitgeknipt en op foam blokjes gezet. Bloemenzaadjes heb ik als cadeautje toe gevoegd.

    Veel plezier met je creaties maken.


    Vragen of tips, laat gerust een berichtje achter.


    3 opmerkingen:

    1. Hoi hoi Anita,
      Bedankt voor het delen, mooi kaartje heb je gemaakt!
      Liefs van Martha

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Hoi hoi Anita,
      Bedankt voor het delen, mooi kaartje heb je gemaakt!
      Liefs van Martha

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Dag Martha, dank je wel, wilde eens iets anders te proberen dan een gewoon kaartje. Groetjes, Anita

      BeantwoordenVerwijderen

    === Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===