dinsdag 10 januari 2017

Nieuwe en gebruikte materialen gebruiken

Voor de kerstmis heb ik een leuke pons gekocht  bij de Hema outlet store die je op verschillende manieren kunt gebruiken. Ik heb 2 kaarten gemaakt.

Kaart en gebruikte producten

Producten

  • Sterren pons van de Hema
  • Papier
  • Versa chalk inkt van Tsukineko 
  • Sponsje voor stempelen en sjabloneren
  • Een oude kerstkaart uit gestanst.

Werkwijzen 


Uit een stukje restpapier heb ik de sterren geponst en die als stencil gebruikt.
Tip: De sterren die overblijven kun je in een schudkaart gebruiken of 1 voor 1 opplakken.

De rand van de kaart heb ik gesjabloneer. Vervolgens bevestig ik de gestanst gedeelte van de oude kerstkaart met foam. De enveloppe heb ik ge-embost.

Bij de 2de kaart heb ik de pons aan de rand gebruikt.

Geponst border
Het werken met de pons van de Hema vind ik aangenaam, het voordeel van deze pons is je kunt hem overal op je kaart gebruiken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===