donderdag 16 november 2017

Themakaart: wit- zilver, Have your self a fairy Christmas!

Hoi allemaal, dit keer heb ik gekozen voor een eenvoudig kaartje wit en zilver.





Lijst van gebruikte producten:

Papier
  • Kaart en enveloppe b.v. 15 x 15 cm (Beurs)
  • glitter karton (Action)
  • rest stukje voor achter de kerstklok (Beurs)
Snijmallen
  • Marianne Design 
    • Fairy Magic (LR0 324)
    • Kerstklok & Kerstbal (LRO 182)
  • Boekenvoordeel
    • uit de serie cadeautje (het strikje)
Krijt
  • Van Eyck Art
    •   Soft Pastels
Embossing folder
  • Leane Creatief 
    • corner mistletoe  LCR35.0997  
Hulpmiddelen
  • dubbelzijdige tape en foam 2mm (Nellie Snellen)
  • krokodil tool met de witte bolletjes om te kleuren (Beurs)

Dit keer ben ik uit gegaan van het stansje en zocht daarná pas de embossing folder uit. Een eenvoudig kaartje maar het leuke er van is dat je elke embossing folder kunt nemen, of het nu bloemen zijn of een andere leuke embossing folder die je hebt, en je kaart is zo klaar altijd handig als je in tijd nood zit.

Deze embossing folder vind ik ontzettend leuk en veelzijdig. De kaart is met krijt ingekleurd voor een zachte uitstraling. De glitter figuren wilde ik meer laten uitkomen op de kaart vandaar dat ik terug houden ben geweest met het inkleuren.

De stansjes zijn uit glitterkarton van de Action gestanst (gaat wel niet zo makkelijk, lijkt als of er plastic tussen de lagen zit.) Kijk zelf even of je er een extra papiertje er tussen moet leggen bij het uitdraaien.

Veel plezier met het maken van je eigen creatie.



4 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kerstkaartje Anita....zo een chique uitstraling in dat wit met zilver....

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Rosina, Dank je wel voor je compliment, Ik gebruik graag wit en zilver in mijn kerstkaarten of wit en goud maar soms ook andere kleuren.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Anita,
    ben het helemaal met Rosina eens,
    dit zilver en wit geeft een mooie uitstraling!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Martha, dank je wel ik wil nog een paar maken met een ander patroon

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===