vrijdag 26 januari 2018

Kleine gebaar brengt troost.

Hoi, hoi vandaag een extra berichtje van mij, Sandie is er de volgende week weer met haar vrijdag video. Mijn voorraad aan rouwkaartjes was op en je hebt ze toch nodig,  Dit keer wilde ik mijn nieuwe papier uitproberen.





Met deze kaart heb ik eerst de lijntjes gescored op de basis kaart, daarna op het lichtgrijze lange oplegvel, en bewerkt met de disstresstool, de kelken uit gestanst. Het woord sterkte is l x in licht grijs en 1 x donker grijs uitgestanst, deze zijn iets van elkaar op elkaar geplakt. Het kader is uit een heel mooi paars - antraciet papier dat van kleur wat veranderd als je het beweegt.



De tweede kaart

 Het patroon op deze kaart heb ik aangebracht met de embossing folder van Cuttelbug, Een kader gemaakt met 2 vierkanten snijmallen daaronder een oplegvel wat ik bestempel heb met een tak van Sheena  Douglass, blaadjes zijn van Craft Sensation, tekst is van Joy.



De derde kaart
Heel simpel gehouden een basis kaart  met rondom 4 scorelijntjes met daarop een lichtgrijs oplegvel , een zwart lintje, gestempelde tekst, en een eikenblad gestempeld en met de bijpassende snijmal uitgestanst.

Vierde kaart

Even eens eenvoudig gehouden door het zelfde patroon te nemen als bovenstaande kaart, en in plaatst van het eikenblad een veer te nemen.




Vijfde kaart

Bij deze kaart heb ik wat meer kleur gebruikt zwart en paars, en een vak verdeling.
de mooie opengewerkte vlinder is gemaakt met de EK pons, en een klein ponsje.
De border is met een embossing folder van Sheena Douglass gemaakt.









=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===

* Papier/ Paper *
zwart||lichtgrijs||donkergrijs|| antaciet paars ||paars

* Stempels/ Stamps *
Sheena Douglass Autumn||With sympathy  Cs0928 || Craft Senastion blaadjes stempel
Joy stempels 6410/0068 Dance to the Music

* Snijmallen/ Dies*
Sheena Douglass dies Autumn||Aliexpress veer||
 Joy Condoleance NL (6002/0239)||Joy Crafts Sterkte / bloem 6002/0413 
Craft Sensation setje vierkanten snijmallen

*Pons/Punche*
Ek pons vlinder EKS 54-90020

* Inkt / Ink*
Versa Magic  Graphite black BD 000-082 || 3d Pearl inkt

* Embossing *
Sheena autemn leaves||Tim holtz Line||Cuttelbug charles 
score board Martha Stewart|| Sizzix 657849 By Tim Holtz 2-Pkg-Harlequin and Stripes||Cuttelbug Gingham w Border 2002325

 *Overig/Rest*
Lintje||foam||Lijm||Joy disstresstool

4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita
    Ja deze kaartjes heb je inderdaad helaas weleens nodig mooie stijlvolle kaartjes heb je gemaakt hopelijk blijven ze lang in je voorraad
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Martha, dank je wel en dat hoop ik ook. Groetjes Anita.

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Mooi.
    En goed idee, als je er toch mee bezig bent, om meteen een kleine serie te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Daphne, ik ben dit jaar mee gestart om er gelijk vier tot 8 te maken van elk thema en het beviel mij goed. Gelijk je kleine stukken papier opgebruikt Anders blijft dat ook maar liggen. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===