dinsdag 29 mei 2018

Bewerk een fles

Voor een bruiloft is het altijd moeilijk om te bedenken wat je moet geven, gewoon geld is zo saai en daarom ben ik aan het denken gegaan. En besloten om een fles bubbels te versieren voor bruid je kunt je er ook een voor de bruidegom maken. 


Om te beginnen heb ik een fles bubbels gepakt en een stuk papier dat heb ik om de fles gevouwen en afgetekend. Dit heb ik gebruikt als patroon om te bepalen wat ik nodig heb qua stof, onderaan heb ik wat kant en vlindertjes gedaan en bovenaan in het midden heb ik een roosje met wat tule geplakt.

Op de dop heb ik tule gedaan met op de randjes een wit stukje stof omgeslagen en vast gestikt.
Boven op de kurk heb ik het vast gemaakt en twee vlindertjes en een hartje erop.

Dit kun je natuurlijk ook doen met zwart en wit voor een pak samen heb je dan een leuk cadeau.





=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===

In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.



* Papier/ Paper *
Wit || A4

* Stempels/ Stamps *

* Snijmallen/ Dies*


* Inkt / Ink*

* Embossing *

* Pennen/Stiften/Potloden/ Pens/Markers/Pencils *

*Overig/Rest*

Witte stof || Tule || hartje || Vlindertje || Roosjes || Fles bubbels




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===