maandag 17 september 2018

In wintersfeer!!

Zelf had ik er nog nooit van gehoord, van een Wrap round card maar ik moet zeggen dat het een heel leuk thema is. Zelf had ik daar niet de goede mallen voor zoals je ze in de You Tube filmpjes ziet,  wel had ik deze rand mal  en gebruikte hem aan beide kanten.

Een kerstrand met mooie fijne randjes en sterretjes.


 close-up van de binnenkant.

Als basis is er een witte kaart gebruikt van 13.5 x 27 cm de zijkanten zijn uitgemeten zodat het middenstuk 13.5 x 13.5 cm is als de kaart dicht gevouwen is.
Het is wel een precies werkje als je zo`n kaart gaat maken, na het uitmeten zet je de rand mal met een tape vast en draai je hem door de machine, daarna doe je het zelfde met de andere zijkant.

Aan de voorkant aan beide zijden is een strookje zwart karton geplakt en voorzien van een paar zilver sterretjes, de binnenkant is gemat met een zwart op legvel daarna een wit aquarel karton van 12 x 12 cm. bewerkt met distress inkt in drie verschillende kleurtjes, de stempels zijn afgedrukt met zwarte inkt hiervoor is een leuke dennenboom, de "bergen" en de hertjes gebruikt.
Boven aan de kaart nog een tekst stempeltje winterwonderland want we gaan weer richting winter.



=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===


In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.


* Papier/ Paper *
Cardstock 
 Kippers hobby Waterart Aquarel papier

* Stempels/ Stamps *
Stampin-up - Lovely As a tree - In the Meadow

* Snijmallen/ Dies*
Yvonne's creatie's - niet meer leverbaar

* Inkt / Ink*
Distress-inkt  shipped sapphire - broken china - evergreen bough

 *Overig/Rest*
Tape 

6 opmerkingen:

  1. Oh, deze is heel mooi geworden, ik had ook niet zo'n speciale snijmal ervoor en heb dus ook een alternatief genomen zoals je vrijdag wel zal zien.

    Jou oplossing is ideaal, dat ik daar zelf niet aan gedacht had om een randmal te nemen. :)
    gr Carina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Carina,ja soms moet je roeien met de riemen die je hebt,en in perspectieven denken,niet dat ik daar zo goed in ben,maar deze keer aardig gelukt.
      groetjes Willie

      Verwijderen
  2. Hoi hoi Willie,
    Leuk idee om de kaart met randmallen mooi te maken!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha,zo komen de "oude" mallen ook nog eens uit de kaast.
      Liefs Willie

      Verwijderen
  3. Deze randmal heb ik ook, en op het moment dat ik de kaart ging maken schoot deze me niet te binnen, keigaaf dat jij hem gebruikt heb uit je eigen collectie!! Mooie kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Anita,is al een oudje de mal,en gebruik hem bijna niet omdat het heel slecht uitstanst,heb het tig keer door de machine gehaald.

      liefs Willie

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===