dinsdag 30 oktober 2018

Leuke vonst

Tijdens het uitlaten van de honden was het rolletje van de poep zakjes op en daar zat een rond zwart buisje in. Meteen bedacht ik dat het erg leuk is om daar een kaart mee te maken en zo gezegd zo gedaan.



Laat het nu deze week mijn thema te zijn,  maak een kaart zonder een echte stempel te gebruiken! Een leuke uitdaging die je met heel veel producten kan uitvoeren.

De kaart maak je door te beginnen met een witte basiskaart hiervan heb ik de randjes met inkt versierd. Door het buisje even op het stempelkussen te drukken, neemt het inkt op en ben ik begonnen met willekeurig te stempelen op de kaart.Wanneer het nodig was deed ik er weer wat nieuwe inkt op.

Close-up
Van boven naar beneden heb ik een lintje vastgezet en daar twee blaadjes op vast gemaakt en rechts boven is een label met liefs geplakt.

Close-up
De bloemen zijn met verschillende stansen van AliExpress gemaakt, en is de vlinder twee keer gestanst om zo een 3D effect te maken. Zo ontstaat er een leuk kaartje.



=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===
In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.
* Papier/ Paper *
Cardstock  - Wit

* Snijmallen/ Dies*
AliExpress - Bloemen - blaadjes - labels
Dutch craft - Vlinder B18

 * Inkt / Ink*
Memento - ME-707 Bamboo leaves

 *Overig/Rest*
Lintje - Zwart buisje

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi gevonden Karen, vind het ook een mooie kaart geworden.
    liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel carina.jou kaarten zijn ook mooi gr karen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Karen,
    Ja zo gat dar met creatievelingen die zien overal iets in en jij hebt het leuk gedaan om met een buisje te stempelen!
    Ook mooi vind ik de bloemen die je hebt gemaakt!
    Prachtig kaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi martha dank je wel.ik vind bloemen maken echt leuk.gr karen

      Verwijderen
  4. Whahaaa, je lijkt mij wel.
    Ik liep laatst ook met zo'n kokertje in mijn handen en dacht, "daar MOET toch iets mee te doen zijn".....
    En wat lees ik hier, hihi, juist dat ja.
    Heel erg leuk bedacht.
    De bloementoef is ook erg mooi.
    Een zeer geslaagde kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo daphne ik wilde ze ook gebruiken voor zo'n klein tuintje.maar eerst even sparen.gr karen

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===