zaterdag 5 januari 2019

Gecondoleerd / Condoleances

Allereerst een mooi en gezond 2019 aan iedereen toegewenst. Ik heb in stilte gehoopt op een mooi begin, maar kreeg helaas drie berichten binnen van mensen die veel te vroeg overleden zijn. Daarom begin ik met een condoleren kaart.
I want to start with wishing you a prosperous 2019. I hoped that our year will beging without any incidences, but it started off with three death notifications. All of whom was still very young. So I will start my first blog post of 2019 with a condoleance card.


Persoonlijk vind ik een eenvoudige dubbelkaart beter voor een condoleren kaart, maar voor deze kaart heb ik wat extra toegevoegd. Mijn gevoel leidde me ernaar toe.
My preference goes to a simple no layer card for condoleance cards. But my feeling led me to create this card with some added details.

=== Close-up foto's / Close up photos ===

Aan de voorzijde koos ik voor zwart maar wilde de achtergrond wat lichter.
For the front of the card I chose black card stock but still wanted it to stay light of color.


Om het zwart te breken heb ik gebruik gemaakt van glossy woodlook sheets van Craft sensations en Deco Time Vellum bedrukt met wit en zilver embossed bladen.
As contrast to the black I used glossy woodlook sheets by Craft Sensations and leave embossed Vellum by Deco Time.

Voor de tekst op de voorzijde heb ik zilver embossing poeder van Nuvo gebruikt op een zwarte ovale stans.
I embossed the text on the oval die cut with silver embossing powder by Nuvo.


Aan de binnenkant heb ik een passende tekst toegevoegd.
I added text to the inside of the card.

Veel meer dan dat is niet nodig om gezegd te worden.
No need to add anything more to the card.

Hopelijk was het begin van 2019 voor jullie wat prettiger. 
I am hopeful that 2019 started off better for you all.

Fijn weekend / Enjoy your weekend.


===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===

In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper *
PaperMania - Basiskaart 13,5 x 13,5 cm
Papicolor - zwart karton 13 x 13 cm
Craft Sensations - Woodlook glossy cardstock
Deco Time - Vellum

 * Stempels/ Stamps * 
Viva Decor - Feathers - 4003 109 00
Marianne Design - Silence - EWS2224

* Snijmallen/ Dies* 
Nellie's Choice - Magic Card Dies - STCD002

* Inkt / Ink* 
Tsukineko - VersaMark 
Tsukineko - Versafine - Onyx Black

* Embossing * 
Nuvo - Classic Silver - 601N

*Overig/Rest*
EK Tools - Antistatic Powder Tool
Tim Holtz - Stamp Platform
Vaessen Creative - Heat tool
Scoretape

5 opmerkingen:

  1. In en in triest dat het nieuwe jaar zo`n start heeft gemaakt, mijn oprecht medeleven gaat uit naar de betroffen mensen. Dat jouw mooie kaart en je woorden hun troost mag geven,. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verschrikkelijk begin voor 2019, ik hoop dat de rest van het jaar rustiger verloopt. Zoals Anita ook al gezegd heeft hoop ik dat je mooie kaart troost mag geven.

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is naar, om een oud jaar af te moeten sluiten met 3 verdrietige berichten.
    Je kaart vind ik echt prachtig!!
    Ik weet zeker d dast dit veel steun zal geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Sandie
    Ah wat erg om zo het nieuwe jaar te starten, veel sterkte voor jullie,
    Je hebt een prachtig stijlvol condoleance kaartje gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje, wat een akelig begin van het nieuwe jaar. Ik hoop dat het verdere jaar jullie beter zal vergaan.
    Mooie en stijlvolle condoleance kaart.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===