woensdag 10 april 2019

Mijn BunnY wijs mij de weg!

Hallo lieve trouwe lezers. Hoe gaat het met jullie? Hier gaat alles zijn gangetje hoor. Sinds ruim een maand heb ik een Silhouette Cameo in  huis en ben ook veel bezig met mijn nieuwe speelgoedje. Een uitkomst voor mij wanneer ik niet in bezit ben van een bepaalde mal. En voor deze week is dat een paasopdracht.


Mijn paasopdracht kon ik niet verwerken in mijn fotoalbums helaas. Ik weet niet hoe dit bij jullie is, maar Pasen hebben wij niks mee behalve dat je vrij bent dan.
Paaskaart, ja die worden niet verstuurd denk ik dus bedacht ik een boekenlegger te maken. Lees ik dan? Nee hahahaha....maar het is weer wat anders dan een kaart. Ik heb deze dan wel uitgesneden met mijn Cameo omdat ik geen snijmallen en stempels heb die te maken hebben met Pasen. Dit kan je natuurlijk ook uit tekenen en uit knippen en hier hoef je dus geen ervaren creatieveling te zijn. En je bent hooguit een half uurtje bezig.



BunnY zijn voor en achterkant

De voor en achterkant heb ik uitgesneden en op elkaar geplakt met een lekkere zoete kleur. Dan blijft hij lekker stevig en zal hij zijn lieve nekje niet dubbel slaan.

BunnY krijgt nu oortjes

Daarna heb ik zijn oortjes, neusje (zo noem ik het maar) en zijn staartje uit geknipt uit een wat lichtere rose kleur. En deze weer op geplakt op zijn gezichtje.
Maar nu kan hij wel ruiken en snuffelen maar nog niet zien. Ergens in een potje had ik nog van die beweegbare oogjes. Ooit heel lang geleden gekocht, weinig tot niet gebruikt en geen idee meer waar ik die vandaan heb gehaald.

Nu hij ook jullie kan zien wil ik hem niet te veel versieren (hij versiert mij al met zijn lieve oogjes) dus geef ik hem nog een leuk strikje om zijn nekje met zijn letter kraal "B". 

Met een lieve rose tag versier ik nog zijn buikje en print op wit cardstock Happy Easter en plak dit allemaal op zijn buikje.

BunnY is klaar!

Niet te druk maken want hij is al behoorlijk zoet. Zo nu kan BunnY mij de weg wijzen op welke bladzijde ik ben gebleven.

Gaan jullie nog iets speciaals doen met Pasen?

Heel veel liefs van mij!


                    
   

===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper * 
Hobbywinkel - Rose, pink en witte cardstock

 *Overig/Rest*
De kraaltjes en wiebel ogen weet ik niet meer waar ik die gekocht heb, sorry.

6 opmerkingen:

  1. Je hebt er een leuke creatie van gemaakt Daniëlle!
    Hier ook geen paasviering maar hopelijk heerlijke genieten van een vrij en zonnig weekend! Fijne dag en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze zal je niet gauw verliezen Danielle, echt jou kleur.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Daniëlle
    Leuk gemaakt deze bladwijzer,
    Wat leuk dat je nu ook een cameo hebt, mijn man heeft er ook een, die maakt er stickers mee voor zijn motors en hij snijdt er ook patroontje mee en ik denk als ik hem lief aankijk dat hij ook wel wat wil snijden voor mij als het nodig is!
    Je zult er veel plezier aan beleven!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohhh martha het is een verslaving. Je kunt er zo veel mee!! Ik heb ook al veel stickers gemaakt. Op mijn hobbykamer deur, buitendeur vpor mijn zoon, wc en badkamer deur van ouders hahah
      Liefs danielle

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===