donderdag 9 juli 2015

Mijn idee van een kunstkaart

Wanneer ik verdrietig, bang of teleurgesteld ben, ga ik dat altijd even uitbeelden in mijn hobby.

Mono-afdruktechniek - Aquarelverf
Vandaag is weer zo'n dag. Ik moest even wat kwijt en vandaar dat ik deze creatie heb om met jullie te delen.


Hierboven en -onder zie je twee mono-afdrukken die ik vandaag heb gemaakt met aquarelverf.

Mono-afdruktechniek Aquarelverf

Bij de tweede foto heb ik de verf op een acrylblok gedaan en het acrylblok op het papier neergelegd. Vervolgens heb ik het even een paar graden gedraaid, en het acrylblok verwijderd. Met een rietje blies ik de kleur even over het papier.


Voor een breedvoerige uitleg over deze methode verwijs ik je naar een eerder bericht: Aquarellen lost & found techniek

Voor andere variaties kun je ook dit bericht bekijken: Monoprint: gelliplate of alternatieve platen

"Creativiteit is goed om tot rust te komen."

Editor: Elske Kerkhof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===