dinsdag 29 september 2015

Zo wat was ik stil......

Lieve lezers van mijn blog,

Ik was een tijdje heel stil, en er waren geen berichten. Ik ben er nog, maar ben heel druk bezig om mijn expertise te bevorderen en ook om mensen bij mijn blog te betrekken die er normaal gesproken niet van kunnen genieten.

Ik ben aan het leren hoe ik mijn blog en kaarten ook beschikbaar kan maken voor slechtziende en blinde mensen. Daarvoor moet ik de nodige informatie binnenhalen en ook de nodige producten.

Ik kan natuurlijk zomaar iets plaatsen, maar daar sta ik niet voor. Wanneer ik iets op mijn blog plaats moet het een review, interview of creatie van mijzelf zijn.

Aanstaand weekend zijn ook de verjaardagen en de trouwdag van mijn lieve man en mij. Dan gaan we een paar daagjes weg.

Ik ben ook bezig met werken aan een babykaart en die komt nog op mijn blog te staan voordat ik wegga voor het weekend.

Ook heel hartelijk bedankt aan iedereen die heeft meegeholpen om mijn aantal views te verhogen naar 4300. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik zoveel views heb, terwijl ik mijn blog pas sinds juni heb. Onvoorstelbaar dankbaar ben ik.

Groetjes

Sandie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===