zaterdag 3 juni 2017

Belangrijke Aankondiging

Lieve lezers,

Dit is met pijn in mijn hart dat ik dit bericht schrijf. NEE ik stop er niet mee.... 😶

Helaas is er iets onder mijn aandacht gebracht, en ik zie dit als serieus van aard. Ik ben iemand die graag in alle eerlijkheid een dienst wil leveren. Een dienst wat gebaseerd is op integriteit, waarheid, echtheid en vriendelijkheid. Zo wil ik graag ook mijn reputatie hoog houden.

Juist daarom wil ik aan jullie, mijn lezers en klanten, mijn excuses aanbieden. Met het idee dat ik goed deed iemand te helpen, heb ik jullie indirect bloot gesteld aan iemand die onder verdenking staat voor oplichting.

Per direct is Hellen Ypinga geblokkeerd op mijn blog, facebook, G+ alsook instagram. Bent u door haar benaderd voor donaties of aankopen van producten, ga er niet in mee, maar geef dit rechtstreeks door aan Marco Laros (facebook) of stuur een email met informatie aan het verzamel email adres: germonxanmik@hotmail.com.

Ik zal in de toekomst proberen er beter op te letten voor ik iemand in het design team toelaat. Ik hoop en vertrouw erop dat jullie geen vertrouwen in mij hebben verloren.

Fijn weekend




18 opmerkingen:

  1. Dit is nogal heftig. Ik wens je veel wijsheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hoeft je niet te schamen maar zij wel. Sterkte
    Lieve groetjes Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o wat erg ik let er op.......geen fijn bericht maar dank je wel voor het laten weten.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat er zulke mensen bestaan. Goed dat je ons waarschuwt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Sandie,
    Lief dat je ons hebt gewaarschuwd en echt heb geen schuldgevoel, het ligt aan de persoon die verkeerde bedoelingen heeft
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben via Google hier terecht gekomen, mevrouw schijnt op verschillende groepen op Facebook ook fratsen uit te halen en al een schadepost van 2600 euro te hebben veroorzaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En helaas is deze dame nu demonstratrice bij Stampin Up en ze is nog steeds met haar [hobby] verder gegaan wees gewaarschuwd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Toos, bedankt voor je reactie. Ik zal de info doorgeven aan Marco. Wil je me enige links per email sturen?

      Verwijderen
  8. Kan iemand mij meer details geven over dit verhaal?
    Ze neemt deel aan verschillende crea activiteiten bij onze buurtvereniging en ik zou graag een goed onderbouwd verhaal horen omdat ze zelf aangeeft dat er een hetze tegen haar is gestart door iemand en dat dit een olievlek werking heeft.
    Het zou ook alleen maar zijn dat iemand haar probeert zwart te maken.
    Is er bijvoorbeeld aangifte gedaan en is daar bewijs van te leveren of heeft een ieder deze info "van horen zeggen"?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ronald van Wingerde helaas is deze persoon nog steeds bezig en nee er is geen hetze tegen haar . Het is gewoon waar en op dit moment 19-04-2018 is ze dus nog bezig .
      Marco Laros kan U meer vertellen

      Verwijderen
  9. Ronald als je je emailadres aan me doorsturen aan info@hobbyalternatief.nl kan ik je meer info doorsturen. Dit heb me een tijdje genomen om deze bericht te schrijven en wil juist niet meer zeggen op openbare plaatzen als wat ik alreeds heb gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik zou graag willen weten of deze dame nog steeds actief is??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb afgelopen week weer gelezen dat ze nog actief bezig is. Neem gerus contact op met bovenstaande email adres.

      Verwijderen
  11. Wij hebben een swapgroep op facebook waarbij je een mooi pakket voor een ander maakt met cadeautjes. Ze heeft er zelf wel een ontvangen maar stuurt zelf niks. Wanneer je haar hierop aanspreekt krijg je de ene smoes na de andere. Vuile oplichtster dus.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wil je dit aub doorgeven aan Marco op de bovenstaande email adres? Bedankt.

      Verwijderen
  12. Dit is al een bericht van lang geleden en ik heb haar destijds geblokkeerd op mijn Facebook groep. Ik heb inmiddels de indruk (géén bewijs behalve een geboortedatum), dat zij nu de naam Hellen Hertenkamp heeft aangenomen. Ik hou haar extra in de gaten!

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===