maandag 5 juni 2017

De vakantie komt er aan!


Omdat het zo warm is geweest de laatste tijd kreeg ik zin om een vakantie kaartje te maken. het idee was zo geboren de uitwerking dat was wat moeilijker. Het is iets heel anders geworden dan wat ik normaal doe. Maar je zelf blijven uitdagen is ook eens goed. Ik heb gebruik gemaakt van een voor gesneden kaart. 😊



Ik gebruikte de volgende producten:

Craft Sensations producten

Andere producten
  • Craft Sensations producten 
    • clear stamps uit verschillende series
    • deco stencils de vogels
  • Action
    • Deco Time 
      • blanko flip card
      • Twin Markers
        • no:  4-11-24-33-45-50-56-70-92-97-CG8
    • foam band
    • penselen voor het schilder werk
    • Kids Creatief water verf doosje
    • Van Eyck penselen set
  • Kruidvat
    • vakantie stickers
  • Papier 
    • wit voor onder de stickers
  • Inkt 
    • Tuskineko Versa Magic dewdrops 
      • aegean  blue
      • persimmion
      • tealeaves
      • saharasand
      • gingerbread

Opbouw van de kaart

Ik wilde een  zomerkaartje maken maar had echt geen idee hoe ik het zou gaan doen, ik dacht als ik nu eerst maar eens de kaart ga voorzien van een blauwe hemel, zand en gras dan komt de rest van zelf.

Tips van Sandie gekregen voor meer diepte te brengen in de kaart.

  • Omdat er een zonnetje boven links staat, breng ik schaduw aan de rechterzijde van mijn plaatjes aan.

Al heb ik de laatste 5 jaar niet meer geschilderd met penselen vond ik het wel weer leuk om te doen, alleen op papier schilderen is toch heel anders dan op schildersdoek schilderen.

Vond het zo jammer ondanks dat ik niet veel water heb gebruikt het papier wat krom is gaan staan. Inmiddels valt het niet meer op.😄

En zoals vele van ons had ik nog in een laatje wat goudkleurige vakantie stickers liggen die ik op wit papier heb geplakt, die ik langs het randje heb uit geknipt en ingekleurd.

Ik heb uit 4 stempel setjes van Craft Sensations verschillende stempels gebruikt.
Ondanks dat het zo`n warme middag was heb ik genoten om bezig te zijn met dit kaartje.

Tips, ideeën altijd welkom! laat gerust een berichtje achter.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===