vrijdag 16 juni 2017

Blub, blub.

Wie heeft ze (nog) niet gezien? De nieuwe stempel serie van Craft Sensations. Ik was gelijk verliefd op de vrolijke visjes. Ook de andere sets uit deze serie vind ik heel erg mooi en blij dat ik ze in Roermond bij de Action zag liggen. We kregen te horen dat de stempels ook in Someren gevonden zijn.




Producten lijst:


Marianne Design Df 3419 snowflake embossing folder


  • Papier
    • Made By Me witte kaart met enveloppe 15 x 15 (Action)
    • wit cardstock (merk onbekend)
  • Stempels
    • Craft Senastions Stempel set juni 2017 (Action)
      •  de vissen 
  • Embossing folders
    • Marianne design 
      • Df 3419 Snowflake embossing folder
  • Snijmallen
    • Ali express
      • cirkel doorsnee 10 cm
    • Leabilities 
      • Seashell & Waves - Leane 008 
    • Crealies 
      • Gefeliciteerd
  • Inkt
    • Tsukineko
      • Versa Magic chalk inkt
        • Aegan Blue GD-78
  • Verf/ Poeder
    • Oogschaduw kleurtjes voor schelpen en zeepaard
    • waterverf en penseel van Eyck ( Action )
  • Pennen
    • zwarte dunne marker pen
  • Lijm
    • dubbelzijdige tape (Action)
    • tacky glue (Action)
    • foam tape (Action)
  • Hulpmiddelen
    • sponsje (Action)
    • WRMK Precision Press


Opbouw van het kaartje

Voor dit vrolijke kaartje heb je een extra oplegkaart van 14.5 x 14.5 cm nodig waar je in het midden een cirkel van 10 cm uitstanst. Alleen de embossing folder die ik heb gebruikt is niet groot genoeg om het in één keer te embossen.
TIPJE :Is je embossing folder niet groot genoeg , kijk eens of je hem zo kunt verleggen zodat je een groter oplegvel kunt embossen. Het zal niet met elke embossing folder gaan.

Het oplegkaartje heb ik even met een sponsje en  Aegan bleu inkt bewerken. Ik ben zo blij met mijn nieuwe stempel hulp. Het is heel gemakkelijk om te bepalen waar je de stempels wil hebben en nog een keer na stempelen is geen probleem, altijd precies op de zelfde plaats.😊

Nadat alles gekleurd is kun je de oplegkaart met de foam blokjes op je kaart plakken. Nog wat schelpjes en 2 zeepaardjes en gefeliciteerd erop bevestigen en hij is klaar voor het jarig Jobje.


Tips, ideeën altijd welkom! laat gerust een berichtje achter.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===