woensdag 25 april 2018

Thema: Let's play music!

Deze week een muziek opdracht. Pff..... ja leuk hoe gaat je dat nou maken? Ik weet niet of jullie dit ook hebben maar als ik een kaart wil maken dan heb ik altijd even een voorbeeld nodig en dan gooi ik mijn eigen draai er wel in. Tja maar nu...heb ik dat niet gedaan. Ik zag zo`n gaaf voorbeeld voorbij komen en dacht: Ja die ga ik maken!!!



Eigenlijk heel simpel de basiskaart is 13 x 13 cm. Van internet heb ik een stuk muzieknoten papier uitgeprint. En een stuk zwart papier heb ik met de hand uitgetekend n.a.v. de foto.
De toetsenbord heb ik gemaakt op een los strook witte cardstock van 13 x 4.5 cm want dit past precies onder de "vleugel". 
Daar op  zwart papier geplakt die ik in strookjes geknipt had. Oja...de toetsen heb ik gewoon met een potlood getekend op 1 cm. Dit kwam het beste uit omdat hij 13 cm breed is. Het was mooier geweest als de kaart iets breder was geweest zodat je de toetsen op 1,5 cm had kunnen maken maar ik vond dat het zo ook wel goed ging.
Laatst had ik bij Action een leuk vellum blok met teksten gekocht en een van deze tekst erop geplakt. Ik heb op de achterkant (van de letters) een paar puntjes lijm gedaan zodat je de lijm niet door de vellum heen ziet komen, stukje lint erom heen en klaar!!



Zeg nu zelf.....is toch best leuk gedaan. Ik ben tevreden!



=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===


In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.


* Papier/ Paper *
Cardstock || Wit en zwart || Action || Vellum met teksten

 *Overig/Rest*
Lint || zwart en wit || Vellum met goud tekst




8 opmerkingen:

  1. Heel héél leuk gedaan zelfs!!
    Knap om zelf een "vleugel" te maken.
    Goed verzonnen ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Daniëlle
    Mooi muzikaal kaartje en leuk uitgewerkt met die vleugel!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!

    Zat ik nu zelf ook te denken om er weer 1 met piano toetsen te maken.
    Zal dan maar gaan kijken of ik iets anders kan verzinnen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===