woensdag 23 mei 2018

Vrij keus - Roze

Er is weer een week voorbij en vandaag  mijn beurt om een opdracht te laten zien. Jemig we zitten alweer in eind mei. Een hoop mensen zitten nu al naar eventuele vakanties uit te kijken. Wat een heerlijk gevoel he. Wij moeten nog 3 maanden wachten hoor.





Vandaag heb ik in mijn lievelingskleur een verjaardagskaart gemaakt. Het lijkt op een schudkaart maar is het niet hoor.

Mijn kaart is 15 x 15 cm. Aan de voorkant heb ik een mooie DSP van 14.5 x 14.5 cm geplakt van Craft Sensations. Doe er in het midden genoeg lijm op want we gaan een vierkant uit stansen uit het midden en deze heb ik afgezet met een leuk randje maar dit heb ik ook aan de binnenkant van de kaart gedaan.
Voor dat ik dat gedaan heb, heb ik een soort mica vel er tussen geplakt. Zelf heb ik geen mica maar ik bewaar altijd het stevige plastic dat vaak in verpakkingen zit. Op de onderste mica vel heb ik gestempeld met Stazon en wat lovertjes geplakt. Daarna alles op elkaar goed geplakt. En de voorkant versierd.

                                         
Aan de binnenkant van de kaart heb ik de zelfde DSP gebruikt als aan de voorkant maar formaat hiervan heb ik het zelfde gehouden dus 15 x 15 cm eigenlijk had ik 14.5 x 14.5 moeten gebruiken voor het mooie. Dit heb ik afgezet met inkt zodat je een leuk effect krijgt. Omdat een beetje contrast te gebruiken heb ik in het midden nog een andere DSP geplakt met een foamtape vast gezet.





=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===


In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.


* Papier/ Paper *
Craft Sensations || DSP papier

* Stempels/ Stamps *
 Stampin Up || Happy Birthday || Design House || Happy Birthday 

* Snijmallen/ Dies
Nellie Snellen || Multi Frames Dies-Straight square || Craft Emotions ||Tropische Blad

* Inkt / Ink*
Memento || Rich Cocoa || Stazon || Zwart

 *Overig/Rest*
Stampin Up || Daisy Punch

4 opmerkingen:

  1. Wat geeft dat een leuk effect, met dat Mica ertussen.
    Je maakt dus een soort "raampje", begrijp ik dat goed?
    Ik ga het eens proberen, vind het ook wel heel leuk als Kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Daphne. Ja maar wel van dubbel mica hihi ipv dubbelglas.
      En eigenlijk zit er geen ruimte tussen. Je plat het op het randje en dan maak je een "raamkozijn" erop hahaha.
      Snap je?

      Liefs danielle

      Verwijderen
  2. Hoi hoi Daniëlle,
    Inderdaad lijkt op een schudkaart maar dan geen ruimte ertussen,goed idee!
    ik vind het een hele mooie kaart zoals je het hebt verwerkt in een mooie kleur!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===