dinsdag 19 juni 2018

Vrije keuze: Tools

Deze week is het de week van de vrije keus, omdat ik altijd al een voorliefde heb voor gereedschap sprak deze stans me extra aan. Daarom heb ik gekozen om deze week een kaart te maken met deze stans.





Ik ben begonnen met een bruine basiskaart van 13 x 13 cm en hierop heb ik patroon papier geplakt, aan de linkerkant heb ik een banner gemaakt in het bruin en hierop een groene banner.
In de rechter boven hoek zitten twee bruine en een witte banner in de vorm van een vlag met tekst erop.
Daarna heb ik uit verschillende restjes papier het zakmes gemaakt voor de elementen die normaal van zilver zijn heb ik ervoor gekozen om metallic karton te gebruiken.

Door het gebruik van verschillende soorten papier lijkt het net op een echt zakmes de kleine banners heb ik bewerkt met de witte gelpen van Sakura.






=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===

In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.



* Papier/ Paper *
Bruine basiskaart || Design papier || Groen papier || Restjes papier 

* Stempels/ Stamps *

* Snijmallen/ Dies*
AliExpress || Zakmes

* Inkt / Ink*

* Embossing *

* Pennen/Stiften/Potloden/ Pens/Markers/Pencils *
Sakura || xpgb (SE) #50

*Overig/Rest*
Splitpennen 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===