dinsdag 21 augustus 2018

Sketch: Wilde beestenboel

Ik ben gek op dieren en dan ligt het voor de hand een dieren sketch KAART!!
Bij Willie heb je kunnen zien hoe de sketch opgebouwd is, je kunt nog altijd met ons mee doe.


Ik ben begonnen met een licht bruine kaart hierop heb ik een witte kaart geplakt die iets kleiner is.
Net onder het midden heb ik twee banen gemaakt met een licht bruine en witte kaart.
Daarna heb ik 3 ovalen uit gestanst, 1 grote in het zilver en twee wat kleinere in het wit en crème.


Van het crème kleurige papier heb ik met een 2 ovalen snijmallen een dun randje gemaakt zodat je een venster effect krijgt.

Hoe maak je nu zo`n creme kleurig venster:
Je neemt 2 opeen volgende ovalen snijmallen, wil je graag een dikker rand dan neem je nog een maatje kleiner, deze leg netjes op je papier en zet het vast met verwijderbare tape. uit stansen, je hebt nu een ovaal met een randje.


Dit is de manier die hierboven beschreven is. Het middelste ovaal kun je weer ergens anders gebruiken.

Nadat ik alles opgeplakt heb, heb ik aan de zijkant verschillende dieren geplakt en met zilveren wasabi tape nog een rechthoek gemaakt. In de ovalen heb ik nog een leuke stempel geplaatst.

Dit was mijn variant op de sketch, Wat is jouw favoriete dier?



=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===

In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper *
Cardstock || Licht bruin || Wit || Creme || Zilver

* Stempels/ Stamps *
Craft Sensations || CR0274/17A6

* Snijmallen/ Dies
Craft Sensation || 2560377 || AliExpress || Dieren

* Inkt / Ink*
Memento ||  Bamboo leaves ME707

 *Overig/Rest*
Wasabi tape

6 opmerkingen:

  1. Ik vind deze kaart zo scheetig! :)
    Zou ook perfect zijn als verjaardagskaart voor kleinere kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Carina dank je wel.De beesten zullen nog wel eens terugkomen ze zijn zo leuk.groetjes karen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn echt heel leuk. Ik geloof dat ik die moose ook heb, maar het kan zijn dat de maat iets anders is. :)

      Verwijderen
  3. Hoi hoi Karen,
    Heel leuk dit kaartje en de schets weer zo mooi verwerkt, leuk zijn de dieren!
    Mijn favoriete dier is Saartje ons hondje natuurlijk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo lieve martha,zelf hebben wij ook 2 honden maar ik wilde eens iets anders.en zo te horen is dat gelukt.bedankt.gr karen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karen, prachtig zo een speelse kaart. De dieren zijn echt te schattig.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===