woensdag 22 augustus 2018

Sketch with roze

Voor de sketch van deze week heb ik natuurlijk mijn favo kleur roze gekozen als hoofdkleur. Craft Sensation (CS) had paar weken geleden eindelijk die leuke papierblokken in de winkel liggen. Daar ben ik mee aan de slag gegaan. En omdat ik gisteren mijn 2e jeugd ben ingegaan (en Sarah ben geworden) heb ik een kaart gemaakt voor mezelf hahahha...


Ik heb een basiskaart van 15 x 15 cm gemaakt. Wanneer je zo ruime kaart maakt heb je lekker veel ruimte om hem leuk te versieren, vind ik dan.


Mijn opleg vel is, een DSP uit het mooie papierblok van Craft Sensation.
Zoals jullie zien heb ik mijn opstelling iets aangepast dan de sketch voor deze maand op facebook stond. Lekker eigenwijs he hahhaa..


De stroken die ik bovenaan op mijn kaart heb geplakt zijn 6.5 x 13 en 5.5 x 12 cm. Ook weer uit het mooie blok van Craft Sensation.
Ik heb wel alle randjes be-inkt omdat dit zo leuk effect en diepte geeft.
Aan de onderkant heb ik een strook geplakt van 3.5 x 14.5 cm met daarop een stukje lint.


De ovaaltjes heb ik dwars op de onderste strook geplakt, en die schattige poesjes over het randje laten gluren.
Deze heb ik gestempeld en uit gestanst. Achterop een stukje foam voor een leuke speelse verhoging.


"Happy" heb ik 2 x uit gestanst, 1x op wit cardstock en 1 x op een DSP deze zijn schuin op elkaar geplakt nu krijg je een beetje het idee dat er een witte schaduw effect is gecreëerd.


Om het geheel af te maken heb ik hier en daar een pareltje geplakt.




=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===


In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper *
Mijn hobbywinkel || Wit scrapvel
Craft Sensation| | Scrap papier blok

* Stempels/ Stamps *
Aliexpress || Poesjes

* Snijmallen/ Dies
Aliexpress || Happy || Bloem
Stampin Up|| Cijfers mal

* Inkt / Ink*
Stampin Up || Melon

 *Overig/Rest*
Deco Time || witte plakparels
Craft Sensation || roze lint

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jezelf en deze mooie leeftijd 😊.
    Leuke, mooie, romantische kaart hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, ik dacht wel dat je hem voor je zelf gemaakt had. :)

    Hoeveel keer heb je die bloem gestanst? Hoeveel lagen heb je op elkaar gepalkt, hij is zo mooi vol?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohhh dat is stom dat ik dit er niet bij heb gezet hahahah. Als ik het goed zie een laag of 5 a 6

      Verwijderen
    2. Dank je wel voor je antwoord, ik dacht er ook een stuk of 5 geteld te hebben. Btw, je kan ook niet overal aan denken, toch. :)

      Verwijderen
  3. Hoi hoi Daniëlle
    Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal, wat een leuk kaart zo in het roze en de bloem vind ik helemaal geweldig! Hopelijk heb je een fijne verjaardag gehad!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Danielle, prachtige vintage stijl voor je kaart gekozen? dit past goed bij de Sarah thema ook... hihihi

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===