donderdag 23 augustus 2018

Sketch: Summer and good friends.

En waar denk je aan in de maand augustus aan de nazomerzon en buiten in de tuin zitten met heerlijke koffie en lekker zelfgemaakte cupcakes, natuurlijk mogen een stel leuke vriendinnen niet ontbreken!!


Heerlijke zoete kleuren gebruikt voor deze zomerkaart, de sketch was al klaar alleen een kwestie van papier bij elkaar zoeken en de stempel uiteraard.


De maten voor deze kaart staan niet vast je kunt ze vrij gebuiken naar de snijmallen die je zelf hebt.

Ik heb gebruik gemaakt van verschillende tinten rose die terug komen in het design papier de inkt sluit daar mooi bij aan. 


Aangezien het design papier al druk van zich zelf is de rest rustig gehouden, alleen in het fellere rose papier heb ik een stukje gebruikt van de bee buzzing embossingfolder van Darice. 

En nu genieten aan een mooi gedekte tafel met cupcakes, een stel vriendinnen en je dag kan niet meer stuk.

Dank voor alle leuke berichtjes over mijn creaties, I love en likes het word enorm gewaardeerd en geeft mij weer inspiratie!!

Geniet van de nazomer!



=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===


In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper *
Hobbykarton || Diverse rose tinten || Design papier

* Stempels/ Stamps *
Aliexspress || Gebak en tekst

* Snijmallen/ Dies
Boekenvoordeel || Oval || Aliexspress Happy-B-day

* Inkt / Ink*
Versa magic dew drops || Pink petunia GD- 000 - 075  

* Embossing *
               Darice || Bee Buzzing item 1219-119  (niet meer verkrijgbaar) 

 *Overig/Rest*
Dubbelzijdige tape 

6 opmerkingen:

  1. Ook al in het roze. :)
    Maar ze blijven mooi, zo ook die van jou Anita.
    Ik geloof dat ik deze stempelset ook heb in ieder geval een leuke manier om die op deze manier te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Carina, :) ik heb niet zo vaak roze soms komt het zo uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Anita,
    Wat een heerlijke zoete kaart en inderdaad doet aan gezellig samenzijn denken!
    Nog bedankt voor je lieve reactie op mijn blog!
    Fijne dag verder
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Martha, je zou er spontaan tandpijn van krijgen hihi, maar heerlijk om met een stel vriendinnen buiten in de tuin te zitten. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita, je bent echt een persoon voor wit in je kaarten. Hier speelt alles heel goed op elkaar af en is valt goed op de oog. Je kaart is prachtig zo met de wit en roze gemengd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je Sandie, heb ook even gezocht naar de kleurtjes ;), ik had eens per vergissing de rose kaarten gekocht en dacht hoe heb je dat kunnen doen. Nu kwam alles goed bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===