woensdag 29 augustus 2018

Techniek inkt: Squares and ink

Hallo lezers!!!
Het is weer woensdag!!! En nee geen gehakt dag haha...maar Danielle Creatieve Doos-dag!!
En vandaag ben ik niet meer in het land!! Wij zijn gisteren vertrokken naar Marmaris!!! Maar ik hou jullie berichtjes en antwoorden vanaf hier in de gaten hoor!!
Vandaag laat ik jullie mijn projectje zien dat ik gemaakt heb.




Weet je....het liefst maak ik kaarten van 15 x 15 cm. Zoals ik vorige week al gezegd had, lekkere ruimte om te werken en je lagen of zo op te bouwen. En ik kan ze dan beter in mijn kaartmolen vakjes doen. Anders vallen ze eruit of gaan ze scheef hangen.

Ik heb mijn kaart open gevouwen en de randjes afgeplakt. Zodat ik lekker kan knoeien met mijn inkt.
Zoals jullie zien heb ik 3 kleuren gebruikt. 


Mijn wit op legvel is 13 x 13 cm daar heb ik als eerste vierkantjes uit gestanst en daarna in de be-inkte embossing folder geplaatst en door mijn Gemini gehaald.
Op de achterkant heb ik foam tape geplaatst om weer zo`n leuk hoogte verschil te krijgen.


Op een witte cardstock heb ik deze super lieve olifantjes gestempeld en uit gestanst  en  ingekleurd. Ik wilde ze heel graag in een vierkantje plaatsen. Ook op de olifantjes heb ik een stukje foam tape op de achterkant geplakt. 


2 weken geleden heb ik bij mijn hobbywinkel een nieuwe pons gekocht. Je kunt hier mee 2 gleufjes mee perforeren zodat je hier een stukje lint door heen kunt doen.
Deze maar gelijk even uitgeprobeerd en .....ik ben er blij mee!! Super gewoon!!


Wat vinden jullie ervan? IK ben er super trots op! Missie geslaagd!!!






=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===


In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper *
Mijn hobbywinkel  - Witte cardstock

* Stempels/ Stamps *
Aliexpress  - Olifantjes

* Snijmallen/ Dies*
Xcut - Nesting Dies 5 stuks XCU 503402 || 
Aliexpress Olifantjes


* Inkt / Ink*
Tim Holtz - Distress Oxide Fossilized AmberPeacock Feathers - Spiced Marmalade 

* Embossing *
Craft Senstations - Embossing folder

* Pennen/Stiften/Potloden/ Pens/Markers/Pencils *
Spectrum Noir  - Colour Blend

 *Overig/Rest*
Via Chassé  - Lint - Lintjes pons

9 opmerkingen:

  1. wat een leuk en lief kaartje is het zo geworden,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze zo leuk! Zo scheetig ook weer die olifantjes. :)

    een fijne vakantie

    gr Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Daniëlle
    Wat een leuk kaartje zeg!
    Mooi dat vrolijke achtergrond en daar een frame op en de olifantjes geven er een leuke draai aan! Een topkaartje!
    Hele fijne vakantie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat je ten volle genieten van je vakantie meis.... Vind de olifantjes te schattig! Je vierkantjes geven wel een soort van shadow box effect. Ook de kleuren vind ik goed bij elkaar passen. Goed bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===