donderdag 6 september 2018

Diaraampje Bon Voyage and Merry Christmas!

Een van die momenten dat ik voor mijn computer zit ..............en de woorden maar niet op papier komen. Tja en dan ???? nu zit ik hier 30 min later en nog steeds niets zeggend 😅😉 over het dia raampje. Ik meende dat ik nog een paar dia frames had liggen van ons huwelijk in `77 nope niets meer! hihi maar het huwelijk is nog steeds intact 😍 dan maar een alternatief bedenken.


Mijn basis voor dit project is een cadeaubon geworden het patroon voor deze cadeaubon houder heb ik voor jullie op geschreven en uitgetekend.

Hier kun je zien hoe hij in elkaar zit
De cadeaubon maat: 13 x 34 cm.
Gerild op vanuit het venster op: 8.9- 9- 9-7.1 cm.En op 2.1 vanuit de rand van het flapje van de kaart zie tekening.
De opening voor de cadeaubon is 7 x 5 cm.
Sleufje is 3 cm breed.


Je kunt er voor kiezen om effen papier te nemen en te bestempelen of je neemt design papier de keuze is aan de maker. Als alles gesneden is dit een vrij gemakkelijk patroon om te maken.



Mijn 2de diaraampje

Mijn lieve DT collega Karen heeft mij van de week een aantal dia raampjes toe gestuurd Yeah!!! natuurlijk ben ik gelijk aan de slag gegaan en heb er een label hanger van gemaakt voor de kerst!!!


Het diaraampje is omwikkeld met groene raffia, daarna is de oude kerstkaart uitgestanst met een langwerpige snijmal, deze heb ik vast gezet op een label en het diaraampje is op foam gezet voor meer diepte. Een leuke manier om iets te hergebruiken ik ben er blij mee!!!


=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===
In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.
* Papier/ Paper * 
Hobbykarton 

* Stempels/ Stamps *
Craft Sensation 

* Snijmallen/ Dies*
Aliexpress - Labels

* Inkt / Ink*
Versamark - Jumbo Lave - GD-000-52

* Pennen/Stiften/Potloden/ Pens/Markers/Pencils *
Craft Sensation Artist Quality potloden

 *Overig/Rest*
Martha Stewart - Score board 
Marianne Design - Plaatje 
Made by me - Wasi tape 

8 opmerkingen:

  1. Prachtige creaties Anita...TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan je Rosina, leuk dat je even lans komt is altijd gezellig. Groetjes, Anita

      Verwijderen
  2. Super geworden, ik zal deze onthouden voor als ik een keer cadeaubonnen ga geven in plaats van geld met een mooie verpakking. :)

    Apart ook hoe je die dia hebt verwerkt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Anita,
    Wat fijn dat je geholpen bent door Karen en het is en mooie creatie geworden!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Martha, ja zo gaat dat hihi. Fijn weekend, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===