dinsdag 2 oktober 2018

Een taart is niet atlijd wat het lijkt

Deze week heb ik als thema om iets te maken met gerecyclede producten.
Toen het pakje van mijn dochter binnenkwam wist ik precies wat ik ging maken.




Om deze taart te maken begin je met een ronde oase (mocht je geen ronde oase vinden kun je dit creëren door twee rechten te gebruiken en naar vorm te snijden) en zet hierop een tweede om de hoogte te creëren.
De schuimpjes heb ik op cocktail prikkers gezet en deze zo in de vorm gestoken, de hartjes zaten al op prikkers en dan nog een mooi lint erom heen en wat  kraaltjes.
Om de taart af te maken heb ik nog  sierstekers in het lint gedaan.

Zo zie je maar dat je van kleine simpele dingen een leuk cadeautje kan maken.





=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===

In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.


 *Overig/Rest*
Oase -  Cocktailprikkers - Lint - Sierstekkers  - Kraaltjes


7 opmerkingen:

  1. Ik krijg ineens héél veel.zin in slagroomtaart 😉.
    Wat een leuk idee dit, je niet het maar zien of er maar opkomen.
    Heel erg leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat geinig, ook een leuk idee om een deel van de inhoud (de oase in dit geval) open te laten om er dan een cadeautje in te verstoppen.

    Heel leuk bedacht!
    gr Carina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi carina inderdaad dat is dan ook weer een leuk idee gr karen

      Verwijderen
  3. Hoi hoi Karen,
    Wat een leuk hergebruik!
    Zou ook een leuke surprise kunnen zijn voor de sinterklaas!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh leuk en lekker hahaha...leukbedacht joh

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===