maandag 1 oktober 2018

Tule met rietjes en touw

Ja het is echt zo, vandaag staat de 1 oktober alweer op de kalender. Zoals Sandie afgelopen zaterdag in haar bericht al melde sinds vandaag hebben wij 5 x per week een andere thema per DT lid.
Voor mij is deze week een vrije keus, maar wel met gebruik van "gerecycled"  of spulletjes die je nog hebt liggen.
Het kunnen allerlei materialen zijn, zoals stof-touw-lint-knoopjes enz....
Zelf heb ik er voor gekozen om een stukje tule te gebruiken met rietjes en touw



Beschrijving van de kaart:

Deze keer maar weer eens een Dutch Doobaado mal gebruikt zoals jullie weten mijn favoriete mallen!!
Deze zijn aan de randjes bewerkt met inkt en hierop een designpapier geplakt,.
Toen lekker in de kast aan het rommelen geweest om te kijken wat ik er op bij kon gebruiken heb gekozen voor een zwart stukje tule met daarop twee stukjes oranje rietjes met hierom heen een stukje  jute touw met een strikje.

Hierboven nog een close-up van de rietjes en de tule met roosjes

De mooie open mal gestanst en in de mal laten zitten en zo bewerkt met inkt wat weer een leuke "look" geeft. 
Ik had nog een mooi takje van de  hedera ge-embost in groen en hierop kleine roosjes bevestigd en op het rondje een lief plaatje van een meisje in een mandje.





In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.


* Papier/ Paper *
Cardstock 

* Snijmallen/ Dies*
Marianne Design - Creatble Anja's circle LR0327
Tak hedera (niet meer leverbaar)

* Inkt / Ink*
Distress inkt  - Brushed corduroy - TDP 39884

 *Overig/Rest*
Zwarte tule -Rietjes -Touw -Roosjes -Plaatje meisje in mand
Nuvo drops - Rhubarb crumble

11 opmerkingen:

  1. Wat mooi!! Heel mooi ook met het tule erachter.
    Ik moet ook eens wat vaker in mijn kasten kijken,
    maar ik denk niet dat ik zo mooi tule daar zal tegenkomen. :)

    gr Carina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Carina,
      Wie wat bewaart die heeft wat,haha. bewaar soms veel te veel,maar zie maar weer het kwam goed van pas deze keer. bedankt voor je berichtje

      gr.Willie

      Verwijderen
  2. Weer een super leuk kaartje, handig als we nog spulletjes hebben liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heel handig Anita,we kunnen er altijd wel een keer wat van maken.

      Liefs Willie

      Verwijderen
  3. Hoi hoi Willie,
    Wat een leuk kaartje heb je gemaakt, met mooie spulletjes ht recyclen is goed gelukt!
    Mooie vorm heeft de kaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel weer voor je bericht,het is ontzettend leuk om spullen te gebruiken die niet allerdaags zijn,en van "waardeloos"materiaal toch iet leuks te maken,wat ook nog eens niets kost.

      Liefs Willie

      Verwijderen
  4. Wat een leuk thema en je hebt het heel mooi uitgevoerd.
    Ik vind het een heel erg leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Daphne voor je bericht,hwt was een heel leuk thema,om van"Waardeloos"materiaal iets leuks te maken zonder kosten.

      gr.Willie

      Verwijderen
  5. Super leuk willie!!! Soms denk ik te ver terwijl je dat niet moet doen en zo zie je maar

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===