donderdag 4 oktober 2018

Smile you have mail!!

You have mail!!! zo heb ik deze kaart genoemd, het is altijd Oooo zo leuk om echte post te krijgen. Het is een langwerpige kaart geworden met felle kleurtjes en designpapier, een leuke sketch met aparte figuren.


Rood is de basis voor deze kaart gecombineerd met design papier met postduif opdruk.

Sketch patroon

Wat heb ik gebruikt aan papier:

21 x 10.5 cm Rood
20 x 9.5 cm postduif papier
20 x 9.9 cm gestippeld papier
restje groen - wit voor het midden stuk (kun je naar eigen inzicht zelf bepalen)
restje rood en wit voor de banner (kun je naar eigen inzicht zelf bepalen)
Wit voor je tekst  (kun je naar eigen inzicht zelf bepalen)


Je kunt zien dat de kaart uit verschillende onderdelen en lagen bestaat, als eerste zijn de opleg vellen vastgezet op de basis kaart. De kaart is voorzien van een gezegde dat ik verwerkt heb in de kaart.
Aan de voorzijde is nog een label van een postduif vast gezet, deze komt uit de serie als het design papier.


Bij de kaart gedaan heb ik een restje papier gedaan zodat ik de ik de naam van de persoon  kan uit stansen en het een geheel persoonlijke kaartje gaat worden vandaar dat de voorkant leeg lijkt op de postduiven na.


=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===

In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.
* Papier/ Paper *
Avec - Design papier - Tag postduif   
Hobby karton 

* Stempels/ Stamps *
Aliexspress - Poes

* Snijmallen/ Dies
Aliexspress -  Rectangle 

* Inkt / Ink*
Versamark -Tsukineko- VM-001

8 opmerkingen:

  1. Hij is heel leuk geworden Anita.

    Als langwerpige kaart ook heel logisch, waarom had ik dat niet niet gezien. hahahaha

    gr Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Carina, Tja hihi wat zullen we daarop zeggen just smile, Ik heb jou kaart al gezien en neeeee ik ga niets verklappen dat zien onze lezer wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Anita,
    Bijzonder mooi kaartje heb je gemaakt en frisse vrolijke kleurtjes, leuk met die teksten erop!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Martha, voor mijn doen waren het gedurfde kleurtjes, vooral zo veel bij elkaar hihi, liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuk en kleurrijk kaartje Anita....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je Rosina, het begint wat meer eigen te worden, vandaag een ander kleurrijk project gemaakt het is een kwestie van durven. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I like the form of the card, very nice, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you Emma, for this design it was perfect.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===