maandag 4 februari 2019

You are my valentine

Het is inmiddels al weer februari, de maand van Valentijn, voor deze post mocht ik iets maken voor Valentijn. Graag wil ik jullie weer bedanken voor de berichtjes op mijn vorige post, altijd erg leuk om te lezen. Zoals gezegd een Valentijns cadeautje, want het is toch leuk om iemand te verrassen met een cadeautje of een lief kaartje.



Deze keer heb ik er voor gekozen om een leuk doosje te maken met de kleur van de liefde, en dat is natuurlijk "rood" met dit doosje inclusief voorbereiding ben ik ongeveer 1 uur bezig geweest. 
Ook dit doosje is zeker goed te maken voor de beginnende kaartenmaakster.  

Hier kun je het doosje nog eens goed zien zonder kader erom heen.

Close-up foto van het doosje.

Dit is de stencil waar ik het doosje mee gemaakt heb.


En deze stencil is op rood karton geplakt en omgetekend met een potlood en de open lijnen gerild, en zo kun je het doosje in model vouwen. Vervolgens met een embossingsmmal een "hartje" uitgestanst en hier achter een stukje mica geplakt. 
Zo kun je al gelijk zien wat erin het doosje zit😃.


Tip: je kan er natuurlijk ook voor kiezen om het doosje zonder venster 
te maken, ook is het leuk om er een baby cadeautje van te maken.

Het designpapiertje iets kleiner uitgeknipt en ook hier het hartje uitgestanst en het opgeplakt en ook de achterkant is zo bewerkt. daarna het doosje in elkaar geplakt en gevouwen. Op het hartje nogmaals een open "hartje" uitgestanst en dit op het design papier geplakt, verder nog opgepimt met roosje een leuke toepasselijke tekst en een strikje op de roosjes met kleine "hartjes".
Tenslotte het doosje gevuld met heerlijke kersenbonbons.

close-up van het hartje en de tekst


Gaan jullie ook een Valentijn cadeau/kaart maken en er iemand mee verrassen??


Ik hoor het heel graag, ik ga er zeker My Valentine er mee verrassen.


Wens jullie nog een hele fijne week toe 😃 en graag tot de volgende week.

Liefs Willie



===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen. 
* Papier/ Paper * 
HobbyKarton - Rood - Wit - Design papier

 * Stempels/ Stamps *

Different Colors Speciaal voor jou S00387

 * Snijmallen/ Dies*

Marianne Design - Craftable heart CR1351
Marianne Design -  Rose bud LR 0295

 * Stencils/ Masks*

Doosjes mal - Merkloos

 * Inkt / Ink*

Versamark - Clear

 * Embossing *

Wow embossingpoeder - Bright white super fine

*Overig/Rest*

Strikje

9 opmerkingen:

  1. Je hebt een geweldig mooi doosje gemaakt Willie!
    Dank voor de inspiratie,mocht ik een cadeautje willen maken ga ik deze zeker als voorbeeld nemen. Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma,dit soort doosje doen het altijd goed,en kan voor doeleinden worden gebruikt.

      Liefs Willie

      Verwijderen
  2. Goedemorgen Willie, het doosje is weer schitterend, en mooi rood amour.... niets meer aan toe te voegen. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita,mijn valentijn zal er blij mee zijn...hihi

      Liefs Willie

      Verwijderen
  3. Hoi hoi Willie,
    Leuk dit Valrntijnsdoosje , echt een mooi kadootje, bedankt voor de leuke tip!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt een leuk doosje om voor verschillende gelegenheden te gebruiken,dank je wel voor je lieve berichtje weer.

      Liefs Willie

      Verwijderen
  4. Heel mooi gemaakt dat lekker gevulde Valentijns-doosje Willie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ziet er wel heel erg lekker uit,scheelt dat ik zelf geen kersenbonbons lust..
      Dank je wel voor het langskomen.

      Liefs Willie

      Verwijderen
  5. Prachtig gemaakt Willie, ik blijf die pillow boxes leuk vinden.

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===