woensdag 20 maart 2019

Zijn oogjes bewegen

Goedemorgen lieve bezoekers! Deze week houden we het droog yehhh...lekker het zonnetje, hoop ik want eind deze maand gaan we weer over in de zomertijd! Heerlijk, van mij mogen ze die gewoon laten staan de zomertijd. Maar we gaan verder met onze week opdracht.


Eigenlijk wil ik dit niet plaatsen. Mijn opdracht is een beetje in duigen gevallen. Hebben jullie dat nooit eens? 26 maart wordt mijn kleinzoon 5 jaar en tja...zeg nu eerlijk..een kind een kaart geven...dat vinden ze meestal niet heel leuk. Het andere pakje wat je dan in je handen hebt, DAT vinden ze juist leuk. 
Waarom ik deze toch geplaatst heb? ahahhaha...geen idee, wanneer ik nu zit te kijken bedenk ik dat ik het mondje niet erop had moeten tekenen.
Verder en dat hoef ik jullie niet te vertellen...hahahaaha is dit een hangende kaart die zo simpel en snel klaar is. Je kunt het haast met je ogen dicht doen hahaha.



De letters kan je natuurlijk uit snijden met grote letter snijmallen maar zulke grote heb ik niet dus heb ik het met mijn Silhouette Cameo 3 gedaan. De letters heb ik aan de zij kanten een beetje be-inkt met Distress Oxide. Persoonlijk vind ik dit altijd een leuk effect geven.

Best leuk zulke grote letters
Daarnaast heb ik 2 x 2 vierkantjes uit gestanst en daar de letters op geplakt. Ook de randjes van de vierkantjes heb ik be-inkt.

Randjes be-inkten geef super leuk effect (vaak dan)
Het rode lintje op de achterkant heb ik met sterke dubbelzijde tape vast geplakt. 
De oogjes zag ik ineens nog in mijn kast staan en die erop geplakt. 

Kijk, hier de oogjes maar niet kijken naar de mond hihi.
Maar 1 ding ben ik jullie verschuldigd (vind ik). Volgende opdracht beter te maken dan deze!!! En ja...dat beloof ik echt!



Vertel eens eerlijk.....jullie hebben dit toch ook weleens mee gemaakt dat je totaal niet eens was met wat je gemaakt hebt? 



===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper * 
Hobbybeurs/winkel - Wit cardstock
Craft Sensations - DSP papierblok

* Snijmallen/ Dies*  
Nellies Choice - Multi Straight square

* Inkt / Ink* 
Ranger - Distress Inkt Candied Apple

* Pennen/Stiften/Potloden/ Pens/Markers/Pencils * 
Zig Clean Color - Real Brush  nr 22. Carmine Red

*Overig/Rest*
Decorative - Rode lint
Action - Make-up sponsjes aan een steeltje

9 opmerkingen:

  1. Toch is het wel een heel leuk idee/uitvoering Daniëlle!
    Het is alleen wat kaal,misschien met iets meer oppimpen of gekleurde vierkantje dat het wat vrolijker was. Met de grote letters is het in ieder geval heel leuk!
    Oja ik twijfel heel vaak en als ik het echt niets vind verdwijnt het in de vuilnisbak...
    Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Gelukkig! En ja ik weet het.
      Ja het wolde niet. Liefst had ik hem ook gedumpt hihi...maar had geen tijd voor een andere
      Inspiratieloos

      Liefs danielle

      Verwijderen
  2. Hoi hoi Daniëlle
    Nou ik vind het een leuke hanger, je ha de achtergrond misschien met een contrasterend papiertje kunnen maken maar op zich heel leuk
    Wat vond Liam ervan?
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Liam krijgt hem zaterdag. Ik wilde de hanger ook weer niet te druk maken ivm drukke dsp letters.
      Komt helemaal goed en bedankt voor je bericht.

      Liefs danielle

      Verwijderen
  3. Het idee is wel heel leuk voor een kaart.
    Misschien geen vierkantje onder de letters, letters direct op het lint plakken en het mondje onder de oogjes op de letter tekenen.

    groet, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat Liam deze wel heel leuk gaat vinden, is toch gaaf dat je je naam op je kamertje aan de muur kan hangen.

    En wat kaartjes betreft voor kleine kinderen, die zijn voor de ouders om te bewaren en om dan jaren later terug te kijken naar alle wensen die hun kind gekregen had. ;)

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===