maandag 27 mei 2019

Kaartje in stijl

Alweer de laatste post voor de maand mei, de tijd "vliegt"werkelijk voorbij. De berichtjes van de afgelopen week hebben mij weer goed gedaan, dank je wel allemaal daarvoor.
Voor deze week mag ik een vrije keus laten zien en hoewel het de "moeilijkste" kaart is om te maken vind ik dat het ook wel een stijlvolle kaart is geworden.


Moeilijk is het absoluut niet om deze kaart te maken ,als je een beetje handig bent met het blenden van inkt, en met een kwartiertje tijd had ik deze kaart klaar.
Als basis kaart heb ik heel donker grijs genomen van 13 x 27 cm en hierop een craft karton bevestigd van 13 x 13 cm. Vervolgens op een water-art aquarel karton van 12,5 x 12,5 cm de mal van de DDBD met de boom vastgeplakt

 en deze bewerkt met distress oxide inkt, aan de boven kant ben ik begonnen met donker blauw, maar deze heel lichte draai bewegingen aangebracht en daarna een bruine variant. En ook hier de kleur heel licht aangebracht, zodat het een heel subtiel en rustig geheel is geworden. Daarna de mal verwijderd en dan is het achtergrondje goed zichtbaar.
Vervolgens de bloemen, vogels en de tekst met zwart inkt gestempeld.  Dit op de craftondergrond geplakt en mijn kaart was een feit. Hoop wel dat ik de kaart nog in lengte van dagen in mijn voorraad doos kan laten zitten.

Maken jullie ook zelf je condoleance kaarten? of ga je toch liever voor een "gekochte" kaart?

Wens jullie een hele fijne week toe.





===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper *
Karton - donker grijs - craft
Kippers-water-art aquarel 185 gr
.
 * Stempels/ Stamps *
Joy - condoleance tekst 6410/0467 - 
condoleance vogels 6410/466

 * Stencils/ Masks*
Dutch-doo badoo - dutch mask art tree 470.715.604

 * Inkt / Ink*
Ranger -  distress-oxide fafed jeans-
distress-oxide ground espresso
Versafine - zwart


10 opmerkingen:

  1. Hoi Willie, het is zeker een prachtige en vooral troostrijke kaart geworden!
    Fijne maandag en lieve freubelgroetjes, Wilma x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma,een persoonlijke kaart doet heel veel in moeilijke tijden.

      Liefs Willie

      Verwijderen
  2. Prachtig geworden Willie, ik denk dat ik zelf ook weer eens naar mijn stencils moet gaan kijken, of er weer eens een paar maken. :)

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je Carina, ja zo leuk om de stencils te gebruiken,hoop dat ik je getriggerd heb.

      Liefs Willie

      Verwijderen
  3. Hoi hoi Willie
    Ik maak zelf altijd de condoleancekaarten, want ik vind het persoonlijker! Jouw exemplaar vind ik erg mooi en stijlvol!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja vind ik ook Martha,heeft net iets meer dan een gekochte kaart, fijn dat je weer langs kwam.

      Liefs Willie

      Verwijderen
  4. Hij is heel mooi Willy en ja, ik maak ook condoleance kaarten.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marja,ook bij deze gelegenheden is het heel speciaal een eigen gemaakte kaart.

      Liefs Willie

      Verwijderen
  5. Hele mooie, serene kaart en mooi kleurverloop. Ik maak ze ook zelf.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn niet de fijnste kaarten om te maken maar wel weer heel persoonlijk, dank je wel voor je lieve berichtje.

    Liefs Willie

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===