woensdag 15 mei 2019

Stoere vent!

Hallo lezers! Dankjewel dat jullie weer zijn komen kijken. Afgelopen zaterdag hebben wij er een kitten bij gekregen maar geloof mij, het is net of je bent bevallen hahahaa weer een kleintje in huis terwijl wij er al 1 hebben die in juni 5 jaar wordt. Dus weer opvoeden.

Maar oke we gaan verder met de opdracht, mannenkaart alleen heb ik er een mannenpagina van gemaakt.

Een close-up van mijn project
Een stoere mannenpagina...daar heb ik jeans blauw bij gebruikt. Deze pagina is 30 x x 30 cm en is gemaakt van waterart papier. Zoals ik de vorige keren heb uitgelegd is een scrappagina of een scrapkaart niet moeilijk te maken. Niks is teveel, niks is te weinig,maak hem zo af tot dat je hem leukt vindt. Met deze pagina ben ik denk ik 1,5 uur mee bezig geweest en uiteraard makkelijk te doen voor iedereen van klein tot groot.

We beginnen met een waterartpapier van 30 x 30 cm. Nadat ik heb bepaald waar ik de foto wil hebben, ga ik kijken waar ik wil spetteren. Voor het spetteren heb ik gebruik gemaakt van de Color Burst. (Color Burst is een droge poeder die je moet gebruiken met water direct op papier maar je kunt de poeder ook in een spray flacon doen. Doe er heet water in zodat het goed oplost en laat afkoelen. Zo kan je ook sprayen op je project.)
LET OP: Gebruik maar een klein beetje hoor!
Mega leuk spul en niks wordt het zelfde. Je doet een klein beetje poeder op je papier, spray her en der wat water en je ziet het veranderd. Ga door tot dat het naar je zin is.

Color Burst
Leuke combinatie vind ik dat geel met (jeans)blauw. Om het nog wat leuker te maken heb ik nu gespetterd met donker blauwe ecoline.

Ecoline spetters
Nu ben ik ga stoeien met DSP. De foto heb ik gemat met donker blauw papier erachter. Zoals jullie zien heb ik maar 2 kleuren gebruikt. Uiteraard kan je natuurlijk ook meerdere kleuren gebruiken als je dit wilt. Maar dat is logisch he. Dit hoef ik niet uitte leggen.
De teksten kan je uitprinten en uitknippen. Ik heb in dit geval mijn Cameo gebruikt.
Eigenlijk hoef ik niet veel uit te leggen want de foto zelf zegt al genoeg.

Op pimpen met embellishment

Printen, knippen en plakken
Dit was dan mijn mannen project. Volgende week de laatste opdracht van mij en dan ga ik mijn lieve dames uit het team verlaten.



===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper * 
Hobbywinkel Vaessen - Waterart papier 30x30 cm

* Inkt / Ink* 
Ken Oliver - Color Burst - Yellow Ochre - Prussian Blue

3 opmerkingen:

  1. Prachtige stoere mannenpagina heb je gemaakt Daniëlle! Mooie achtergrond en alles zo mooi bijpassend gecombineerd! Succes met je kitten,lijkt me een helse klus om die optie voeden maar ook vast veel lachen om die rare capriolen die ze uit kunnen halen... fijne woensdag en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heel mooie pagina Danielle, ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen. :)
    Oh ja niet vergeten om heel veel foto's te maken van de kleine, voor je het weet zijn ze weer groot.

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===