maandag 13 mei 2019

Zeg het met bloemen

Gisteren was het Moederdag, zelf heb ik er niet zoveel mee, heb altijd tegen mijn kinderen gezegd " ik ben het hele jaar moeder". En hoe denken jullie als moeder er over? Wat ik wel heel erg leuk vind zijn jullie wekelijkse berichtje, dat doet goed.


Voor deze week mag ik jullie een schets kaart laten zien, moeilijk.... welnee is zo gemaakt en met een half uurtje klaar.
Heb zelf de eer om elke maand een schets te mogen ontwerpen, en soms pluk ik er 1 van internet en een andere keer maak ik het helemaal zelf. Deze schets is heel eenvoudig, maar er kan wel weer veel variatie in gebruikt worden. Ik heb er voor gekozen om het toch vrij simpel te houden en de nadruk meer op het plaatje te leggen. Een mooi vrolijk boeket bloemen die mooi "matchen"met het karton.

Tekening van de schets


De basis kaart is 13,5 x 27 cm in donkerrood en hierop heb ik een oplegvel van 13 x 13 cm geplakt in wit. Vervolgens  3 stroken ook in donkerrood gesneden van 3,5 x 12,5 cm en deze bewerkt met een rand embossingsmal voor een mooi reliëf. Het plaatje uitgestans met een mal van Crealies, deze heeft een mooi "stikrandje". Om het plaatje heb ik gebruik gemaakt van een stencil van de spelbinders met een mooie kartelrandje.

close-up van de "parels"van de perlen-pen en het mooie stikrandje

 De tekst "Gefeliciteerd" gestempeld op donkerrood met versamark en deze bewerkt met witte fijne embossingspoeder en dit verwarmt met de heattool waardoor het ook een mooi reliëf krijgt. Het kaartje met de tekst bevestigd op een wit karton en dit weer op de kaart bevestigd. tenslotte nog een paar perlen drops toegevoegd op het kartelrandje en de "bloemen"op de rode stroken.

Je mag deze schets gebruiken en wij kijken uit naar je creatie op onze facebook pagina.

Wens jullie een hele fijne week



===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper *
Karton -  donkerrood - wit

 * Stempels/ Stamps *
Nellie Snellen - DTCS 007 gefeliciteerd

 * Snijmallen/ Dies*
Crealies - XXL 21
Spelbinders - Nestabilities classic scalloped

 * Stencils/ Masks*
Cutllebug -  randmal (niet meer everbaar)

 * Inkt / Ink*
Versamark - clear
 * Embossing *
Wow - embossing poeder bright white super fine

*Overig/Rest*
Viva - perlen - pen flieder(roze)

4 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Willie, wat een leuke uitvoering van je sketch,ik zag hem van de week ook al voorbij komen hier....beide zo verschillend! Mooi hoe je alles gecombineerd hebt,de bloemen zijn een ware blikvanger...prachtig!
    Fijne maandag en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Willie
    Wat een mooie kaart naar aanleiding van de sketch, mooie bloemenafbeelding!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je weer langs komt Martha, zeg het met bloemen toch!! het geeft toch vaak vrolijkheid.

      Liefs Willie

      Verwijderen
  3. Die van jou is ook al zo mooi geworden Willie.
    Hier hebben wij er ook niets aan gedaan, ook ik zei tegen mijn dochter dat ik het hele jaar moeder ben. ;)

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===