maandag 26 augustus 2019

Little Christmas child

Voor mij al weer de laatste post van augustus, en dan gaan we ons al weer langzamer hand op maken naar de herfst... vandaag heb ik al iets verder gedacht dan herfst😅 en ga ik toch langzamer hand wat meer kerstkaarten maken. Graag wil ik jullie weer bedanken voor de lieve reactie's op mijn vorige post.


Voor deze week staat de schets op mijn planning, een heel eenvoudig patroon en voor elke kaartenmaakster te maken, en veel tijd gaat er ook niet inzitten, met een klein half uurtje is het klaar en dat is voor kerstkaarten wel prettig want moet er toch wel nog heel veel maken.



Naar aanleiding van de bovenstaande schets is mijn kaart opgebouwd.
Voor de basis kaart ben ik begonnen met mooi rood linnen karton en deze gemat met wit, wat ik voorzien heb van een riliëf door het te bewerken met een embossingfolder, met hele toepasselijke kleine 'sterretjes" en dit met licht groene wax een beetje kleur gegeven. Vervolgens de stroken op maat gesneden van verschillende kerstdesign papiertjes en opgeplakt.
De witte vierkantjes/rechthoekjes gemat op rood karton en opgeplakt over het designpapier.

close-up van het lieve plaatje
Op het grootste vlak een speels lief plaatje geplakt, en op het kleine vlak een tekststempel in rood.

close-up van de tekst.

Ik kan weer een kerstkaart toevoegen aan mijn nog kleine voorraad.

Maken jullie ook wel eens een schetskaart? En dan met een speciaal thema,zoals kerst of verjaardag?

Rest mij nog jullie een hele fijne week toe te wensen en graag tot de volgende week😍




===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper * 
Karton - rood - wit - designpapier(restje)

* Stempels/ Stamps *
Nellie Snellen- Prettige kerstdagen
  
* Stencils/ Masks*
 Marianne design - embossingfolder DF3439
 * Inkt / Ink*
Vived - red

 *Overig/Rest*
Plaatje - Eline 
Wax Cire Cera - Mint sparkle

5 opmerkingen:

  1. Ook voor jou een fijne week Willie, ook deze kaart is schattig, echt leuk om al die variaties te zien op 1 sketch.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita voor je lieve berichtje. Je kan zoveel variatie maken met een leuk patroontje/schets.

      Liefs Willie

      Verwijderen
  2. Hoi hoi Willie
    Hele leuke kerstkaart naar aanleiding van de sketch, goed gelukt, ik houd niet van kerstkaarten maken, dan maak ik een aquarel en die scan ik in en print er vele uit en maak er een aantal misschien maak ik dit jaar wel helemaal geen kerstkaarten....
    Ik heb gastdesigner mogen zijn en daar kreeg ik een sketch voor, maar ik voel me er door geblokkeerd, misschien vreemd want het zou een hulpmiddel moeten zijn....
    LiefsMartha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze had ik even gemist Willie, wat een leuke uitvoering van jullie sketch...zo mooi om alle verschillende uitvoeringen te zien. Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een scheetige kaart Willie, de embossed achtergrond past er perfect bij.

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===