woensdag 13 november 2019

Zoekt en gij zult vinden

Vandaag laat ik jullie deze kaart zien het is een woordpuzzelkaart met daar in kerstwoorden zoeken jullie ze allemaal mee. Wie zoekt er mee!! Vertel ons de antwoorden op onze Facebook pagina. HA Creatieve Tips & Trucs
Bedank voor jullie lieve reactie op mijn vorige blogbericht en ik lees ze allemaal!


Toen ik deze stans binnen kreeg waren ze nog allemaal aan elkaar verbonden, ik had gelijk een idee wat ik er mee kon maken, soms heb je dat gewoon 😄

Het is voor iedereen te doen het neem wel wat tijd in beslag, er mogen natuurlijk geen onbehoorlijk woorden in staan.

Om een goed contrast te krijgen heb ik gekozen voor groen op een witte achtergrond.
In zijn geheel heb ik verschillende keren het alfabet uitgestanst en de woorden gevormd die ik wilde
maken en er ook in paste.


Na dat alles geplakt was heb ik de kaart afgemaakt met een lantaren en hulst tak en poes.


Tot de volgende week, laat vooral ook je eigen werk zien op onze Facebook pagina de link staat onder mijn naam.

Doen jullie mee, en laat mij hier in mijn blogbericht weten welke woorden jullie gevonden hebben
Of op onze Facebook site HA creatieve tips & trucs ik zou dat erg leuk vinden.




===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===

In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper *
Hobby Karton  - Wit - Groen - Rood

 * Snijmallen/ Dies*
Holly leave - Lantaren - Poesje - Alfabet onbekend

* Inkt / Ink*
BrillianceStarlight black BG0090

 *Overig/Rest*
Tape - Lijm

12 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk idee!!
    Nooit aan gedacht, maar zo kun je natuurlijk hele Leuke kaarten maken.
    Ik heb al 2 woorden, maar het is nog vroeg, ik kom er vast later nog op terug, nu eerst koffie😁

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Daphne hihi het is inderdaad nog vroeg, leuk dat je mee doen, tot later. geniet van je koffie!!

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt heel leuk geworden.

    Heb je de letters inmiddels los geknipt of laat je ze toch maar aan elkaar zitten?
    Ik heb die van mij nu nog aan elkaar zitten en vind dat persoonlijk veiliger, ik wil niet weer dat er een letter wegspringt tijdens het losknippen. :)

    liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Carina dankjewel, ik heb ze nog allemaal aan elkaar zitten, vind het eigenlijk zo wel leuker wie weet en wil ik nog eens zo iets maken.

      Liefs xx

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Dag Karen, leuk dat je even kwam kijken en dankjewel er zijn nog meer woorden.

      Groetjes Anita

      Verwijderen
  5. met op en neer, heen en weer, diagonaal kreeg ik 21. ben nog bezig met slangetje zoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Anita
    Hahaha jij zet onze hersenen wel aan het werk, ik ben tot 6 gekomen, heel leuk gedaan en gemaakt tot een leuke kaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel Martha voor je compliment de radertjes in ons hoofd moeten blijven draaien dat is wat de geleerde zeggen. Houd ons fit hihi.

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita, erg leuk idee, ik zie er al 11 maar ze hebben niet allemaal met Kerst te maken. Groetjes Oda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Oda, nee dat klopt het zijn er meer dan 30 met de niet kerstwoorden.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===