zaterdag 28 december 2019

Haal meer uit... Rand Snijmallen

Het is bijna tijd voor het groot geknal met oud en nieuw. Dit jaar is onmenselijk snel voorbij gegaan. Er waren hopen mooie tijden, maar ook veel minder leuke tijden. We moesten afscheid nemen van geliefden en veel mensen hadden te doen met gezondheidsklachten. Maar dit staat vast dat we om elkaar heen kunnen staan.

Ook willen we jullie als lezers bedanken voor jullie mooie reacties door het jaar heen.

Volgend jaar komen er veel veranderingen in het design team. Na mooie jaren samen te hebben gewerkt hebben Willie en Anita besloten per 1 maart 2020 te stoppen met het team. Willie heeft het erg druk met haar eigen agenda, en bij Anita is veel rust nodig ivm haar gezondheid. Ze gaat verder op haar eigen blog op haar eigen tempo om zo aan te passen met haar gezondheid. We hebben ook afgelopen week afscheid genomen van Natasja. We wensen haar veel succes met haar hobby en drukke programma. Hoe we verder gaan in het nieuwe jaar met Carina en Emma laten we jullie zo spoedig mogelijk weten.

Terug naar het thema van dit bericht, ik ga jullie uitleggen hoe je een Rand snijmal anders kan gebruiken.


Deze kaart is niet moeilijk te maken. De voorbereiding neemt wat tijd maar het is makkelijk om in elkaar te zetten.

=== Close up foto's ===

De kaart is bestemd voor een ouder echtpaar van wie de dochter uitbehandeld is en niet meer lang te leven heeft. Dus een condoleance kaart is nog niet van pas, daarom een sterkte kaart met een goede tekst wat inspeelt op de situatie.

Ik heb twee kaarten gemaakt maar ben vergeten een foto te nemen van de tweede kaart die naar het echtpaar is gegaan. Er is een klein verschil tussen de twee kaarten, maar deze kunt je terug zien in mijn filmpje verderop in mijn bericht.

Sterkte kaart in wit en goud

Ik heb gekozen voor een goud en wit thema. De achtergrondjes zijn allemaal van rose platinum spiegelpapier. De rand snijmal heb ik diagonaal op de rechter boven hoek gelegd en uit gestanst. Ook heb ik twee cirkels gestanst voor de tekst. In mijn filmpje zie je hoe ik de kaart maak.

=== Filmpje ===


Ik wens jullie een mooie jaarwisseling.

             Carina Veling


===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===

In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper * 
Joy! Crafts - Basis kaart 13,5 x 13,5 cm
Tonic Studios - Mirror Card - Rose Platinum
Kippers Hobby - WaterArt Aquarel papier

* Stempels/ Stamps * 
Marianne Design - Condoleance - CS1041

* Snijmallen/ Dies* 
Tonic Studios - Flowering Waves Die & Embossing folder set - 1597e
Joy! Crafts - Circle - 6002/6104

* Inkt / Ink* 
Tsukineko - Versafine - Onyx Black

 *Overig/Rest*
3L Scrapbook Adhesives - EZ Runner Grand
Cosmic Shimmer - Quick Grab Glue
Tim Holtz - Stamp Platform

6 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi geworden, Sandie
    Ik was al meteen aan het brainstormen welke mallen ik heb die ik op deze manier kan gebruiken. :)

    Fijn weekend
    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er moet alleen geen snijrand rondom de randsnijmal wees anders lukt dit niet. Ik kijk uit naar een creatie waar je dit gemaakt hebt.

      Verwijderen
  2. Mooi geworden Sandie en leuk om te zien dat er meer mogelijk is.
    Fijne jaarwisseling vast.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda. Mogelijk laat ik in volgende blog posts met deze snijmal nog ideeën zien. Ook voor jou een mooi en gezond nieuw jaar

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===