woensdag 18 december 2019

Polar bear woolly white and stars

Vandaag een super leuke sketch van Willie, ik heb er een kerstkaart van gemaakt nou ben ik ben zelf niet zo goed in het tekenen, en bedacht mij als ik eens in mijn snijmallen kast kijk wat ik zou kunnen gebruiken om deze voorbeeld sketch kaart te maken. Het gaat erom dat je de vorm en het patroon terug ziet in de kaart, moet zeggen ik vind het aardig gelukt.


Ik ben toch wel ongeveer een uurtje met deze kaart bezig geweest, het was wel heel leuk om te doen en daar gaat het om dat je plezier hebt met je hobby.

De sketch 


Gestart ben ik met een wol witte cardstock als basis te nemen, en daar bij een snijmal van Joy Crafts nr. 6002/0361 en  6002- 2055. 
Daarmee heb ik de uiteinde van de kaart gemaakt, en 1 x los uitstanst, doorknippen en de ronde rand bijknippen zodat je een oplegstuk kunt maken, deze zijn aangezet met Versa Magic alpen mist nr GD 77.


De kaart is 21 cm lang en 9.5 cm breed, de vierkantjes hebben de volgende maat 4.5 cm Craft karton en de blauwe 3.8 cm. Een blauw kaartje is bestempel met Versa Magic GD 62 de ijsbeer/ sterren en de andere met een Joy stempel deze heb ik heel lang in mijn bezit het merk erop is verweerd. Ik heb een 8 tal sterren uit geponst.


Ook kwam er een lintje aan te pas deze heb ik zowel links als rechts geplakt, links heb ik het voorzien van een paar oud Hollandse schaatsen met een blauwe parel. Als laatste heb ik de kaart ingestreken met body shimmer wit van Maxbrand marketing de Action ze ruikt heerlijk en je hebt een mooie schimmerglans.

Ik zie je graag weer donderdag op mijn eigen blog  met een kerstkaart of volgende week weer hier.

Fijne week nog.



     

===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===

In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen. 
* Papier/ Paper *
Hobby Karton - Wit - Blauw - Craft

 * Stempels/ Stamps *
Joy  - Stempel nummer is niet meer te lezen.

 * Snijmallen/ Dies* 
Joy Crafts - 6002/0361- Joy Crafts 6002- 2055

 * Inkt / Ink*
Versa Magic -Alpen mist nr GD 77 / GD062

*Overig/Rest*
 ActionWolwit garen - Body shimmer wit van Maxbrand marketing
Lijm - Foam blokjes

6 opmerkingen:

  1. Een supermooie uitvoering van de sketch Anita.
    Leuk bedacht met die halve Snijmallen.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Wilma, dankjewel het was even passen en meten maar het is gelukt!!
      Bedankt voor je lieve berichtje.
      liefs xx

      Verwijderen
  2. Hoi hoi Anita
    Wat een leuke winterse kaart naar aanleiding van de scketch!
    Leuk die wolaccentjes!
    Mooie vorm ook!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Martha ik vond het ook wel wat hebben dat wollige.
    Bedankt voor je lieve berichtje.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Krijg nu eindelijk de tijd om even je bericht te lezen, ik vind hem prachtig geworden Anita. Heel erg mooi!

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel Carina het zijn ook drukke tijden nu.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===