woensdag 22 januari 2020

Van de ijslollystokjes van de zomer maak je dit leuke gebruiksvoorwerp.

Hebben jullie dit ook een lade of schoendoos vol met overgebleven stansjes en kleine bloemetjes.
Ik ben heel slecht in het weg gooien van spulletjes en vond deze leuke items nog bij het opruimen van mijn hobbykamer bij de grote schoonmaak een tijdje geleden en wist gelijk daar ga ik dit fotolijstje mee maken.


Het vergt even handigheid met het op elkaar plakken van de ijslollystokjes en het neemt zo`n 45 min. in beslag om dit te maken.

Je hebt nodig 16  ijslollystokjes - naar keuze bloemen - blaadjes.
De volgorde van plakken:
3 stuks achter elkaar 2 er boven op met er tussen een opstaand  ijslollystokje.
Aan weerszijde voorkant 2  ijslollystokjes naast elkaar.
Aan de achterzijde 1 boven aan dwars en onderaan ook.

Dan plakje je aan weerszijde rechtopstaand er nog een stokje tegen aan tegen over het 2 de stokje, daar onder komt een dwars liggend stokje boven en onder. je kunt er voor kiezen om de stokjes eerst te schilderen in een kleur die je leuk vind. Ik heb gekozen voor naturel.

Je versiert de voorkant en je foto lijstje is klaar. En wat is er nu leuker om al die stokjes te bewaren van onze zomer waterijsjes!!


Wat hebben jullie al eens gemaakt van  ijslollystokjes!! 

Laat het ons weten op onze Facebook pagina de link vind je onder mijn naam.

Tot de volgende week!!

Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.



===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===

In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen. 

*Overig/Rest*
Ik heb een lade en daar in vond ik deze spulletjes nog.
 Ijslollystokjes - bloemen - stansjes
Marianne Design LRO 156
Swirl - onbekend
Lijm

2 opmerkingen:

  1. Leuk idee zo'n fotolijstje.

    hahaha ik heb ook zo'n lade, en meerdere dozen waar ik alle gestanste figuurtjes indoe die ik op dat moment niet gebruik.
    Zo heb ik ook een doosje waar ik de sentiment strips die ik dubbel heb in bewaar, altijd handig om er snel 1 uit te vissen.

    Toevallig gisteren de doos met bloemen tevoorschijn getoverd.

    Ik denk dat ik ze allebei weer een keer moet gaan bijvullen. :)

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===