vrijdag 14 augustus 2020

Welkom Celina

In december van het afgelopen jaar had mijn neefje een dochtertje gekregen en zeg nu eerlijk wat is er leuker dan persoonlijke cadeautjes te maken en te geven. Ze hebben haar de naam Celina gegeven, vandaar dus ook "Welkom Celina".

welkom Celina - vmcdesigns.nl

Ik heb werkelijk weer geen idee meer hoeveel tijd ik in dit cadeau gestoken heb en ik weet ook niet of beginners dit kunnen maken, hoewel de vlaggetjes zouden wel moeten lukken.

Mijn cadeau bestond eigenlijk uit verschillende delen, als eerste zijn daar de rompertjes, welke ik weer aan Emma gevraagd had om van de tekst te voorzien, die ik ervoor uitgezocht en aangepast had. Nog een keer dank je wel Emma voor het schitterende resultaat.

Welkom Celina - vmcdesigns.nl
Rompertjes.

Om de rompertjes een mooie verpakking te geven had ik een doosje gemaakt, wat later eventueel gebruikt kan worden om kleine keepsakes in te bewaren, zoals haar eerste schoentjes, haar eerste jurkjes enz.
In de eerste instantie had ik het doosje voorzien van een klittenband sluiting maar ik vond dat hij dan niet goed sloot dus heb ik dat veranderd naar een magneet sluiting.

Welkom Celina - vmcdesigns.nl
De verpakking voor de rompertjes.


Het doosje zelf heb ik gemaakt van stevig 300g beige papier welke ik aan de binnen en buitenzijde bekleed heb met 200g patroon papier en hobby karton. Deze lagen allemaal bij elkaar geeft een heel stevig geheel. Op de deksel had ik nog haar naam op een banner en nog een leuk baby beertje geplakt. Zoals al eerder gezegd, de sluiting heb ik met een magneetje gemaakt wat ik tussen verschillende rondjes patroon papier heb geplakt met daar boven op een bling steen.

Welkom Celina - vmcdesigns.nl
Naam slinger.

Als 2de cadeau had ik voor haar een naam slinger gemaakt met vlaggetjes welke ik zoveel mogelijk met het zelfde papier gemaakt had. Alleen had ik als extra roze glitter karton erbij genomen, want zeg nu eerlijk, het is voor een meisje.  😉

En ook hiervoor moest ik natuurlijk weer een verpakking voor erbij maken, deze keer koos ik voor een cadeau tasje, ook hier heb ik het beertje en de woorden van hetzelfde papier als bij het doosje gemaakt.

Welkom Celina - vmcdesigns.nl
Naam slinger en cadeau tasje.

Met alle foto's die ik gemaakt heb heb ik meteen een slideshow gemaakt, deze heb ik hier onder toegevoegd. 


Wat ik heel jammer vind is dat ik nog steeds niet op kraamvisite heb kunnen gaan. In Januari niet omdat ik toen zelf de griep had en daarna niet door het hele corona gebeuren.
Het cadeau heb ik wel al aan hun gegeven, zij het dan dat ik het met de post heb opgestuurd. Maar ik weet zeker dat ze er heel blij mee waren. 

Op mijn eigen blog komt een beknopte versie van deze post maar dan in het engels geschreven.

Neem gerust een kijkje, ook naar mijn andere creaties in 1 van mijn galerijen en mochten jullie nog vragen hebben, ik hoor het graag.

En mochten jullie meer willen weten over mijn creatie, vraag dan gerust, ik geef graag antwoord op jullie vragen.

Hebben jullie nu zelf ook soortgelijke creaties gemaakt zou ik het leuk vinden om deze te kunnen bewonderen. 😊 Jullie kunnen ze laten zien op onze facebook groep HA Creative Tips & Trucs.
Hier kunnen jullie ook lid van worden voor nog meer tips, leuke creaties en gezelligheid. Jullie zijn van harte welkom.

Ik wens jullie een heel fijn weekend.




            Carina Veling  

=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===

In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier / Paper *
Clairefontaine - 300g beige
DecoTime - Patroon papier blok
Marianne Design - Pretty paper bloc - beary cute (PK9145)
Craft Sensations - Patroon papier
RT Beheer BV - Glitter karton

* Snijmallen / Dies *
Craft Sensations - Vlaggetjes 
AliExpress - Alfabet 
AliExpress - Woorden 
AliExpress - Beertje

* Overig / Rest *
RT Beheer BV - bling steen
AliExpress - magneetje 
Ronde pons

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kraamkado, Carina!
    Inderdaad jammer dat je nog niet op bezoek hebt kunnen gaan!
    Maar hetkado zal met open armen zijn ontvangen!
    Leuk dat de doos zo stevig is dat hij herbruikbaar is, ook een leuke sluiting heb je bedacht!
    De slinger is top en supermeisjesachtig!
    Leuke rompertjes trouwens!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha, ik hoop dat ik haar nog te zien krijg voor ze al kan lopen. :)

      Ja de rompertjes van ons Emma zijn een heel geslaagd cadeau.

      Liefs Carina

      Verwijderen
  2. Enig Carina. Wie vind dit nou niet leuk om te krijgen. Zo vrolijk! En leuk dat je het doosje weer kunt gebruiken voor andere spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ini, dit soort cadeautjes vind ik ook altijd het leukste om te maken en om te geven.

      Verwijderen
  3. Zoals altijd weer een pracht ontwerp. Ook de belettering van Emma is goed gegaan. Dubbel genot. Cadeau en opbergdoosje in één.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. *bloost*

      Dank je wel Sandie, deze zijn ook altijd leuk om te maken en geven.

      Vooral de naam vlaggetjes deed het iedere goed. :)

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===