woensdag 29 november 2017

Review: stempels van Craft Sensation serie natuur november 2017

O, wat ben ik enthousiast over deze nieuwe stempel reeks! daarom maar gauw begonnen aan een review.  Ze zijn van Craft Sensation en gekocht bij de Action!.





      ===Product informatie het zijn zachte acryl stempels ===

De stempels kosten per setje €0.69, voor alle 6 de setjes betaal je € 4.14.


Ze zien er leuk uit en ze zijn mooi gedetailleerd, vele variatie mogelijkheden met de vorige setjes en dat vind ik persoonlijk wel leuk. Heb je een stempel hulp dan kun je makkelijker een leuke scene maken. Voor mij met een handbeperking is een stempelhulp een uitkomst. Met een acryl blok kun je natuurlijk ook stempelen en ben je hier bedreven in maak je ook de prachtigste creaties.
=== Stempelmaten ===

Zwaan:



  • 7.5 x 8.0 cm grote zwaan
  • 6.5 x 4.5 cm zwaan in het riet
  • 2.9 x 3.9 cm zwaan in het riet
  • 3.0 x 3.5 cm lopende zwaan


Flamingo:



  • 9.1 x 2.1 cm flamingo
  • 9.0 x 4.5 cm flamingo
  • 1.5 x 2.0 cm kikker
  • 2.0 x 2.0 cm libelle
  • 6.0 x 6.0 cm flamingo
  • 6.3 x 5.5 cm flamingo



Bloemen:



  • 9.2 x 5.9 cm rozen
  • 7.8 x 6.7 cm bloem
  • 4.0 x 4.2 cm bladerig blad
  • 5.5 x 4.3 cm bladerig blad


Dieren:



  • 8.5 x 7.5 cm hond
  • 6.5 x 6.7 cm poes
  • 2.5 x 2.0 cm lieveheersbeestje
  • 1.8 x 1.8 cm lieveheersbeestje
  • 1.5 x.05 cm lieveheersbeestje


Boom met klaproos:



  • 7.0 x 9.5 cm boom
  • 6.5 x 7.7 cm klaprozen
  • 3.5 x 3.0 cm kolibrie
  • 1.9 x 2.7 cm vlinder


Boom en Blaadjes:



  • 9.0 x 7.8 cm  boom
  • 9.0 x 4.0 cm bloemstengel
  • 3.5 x 2.2 cm varen blad
  • 3.5 x 4.0 cm banaan blad
  • 3.3 x 1.9 cm bloem en knop


                                                     === Mijn bevindingen ===

Vanaf het moment dat ik deze stempels zag was ik al verkocht! Zo mooi en oei oei, als of ik er nog niet genoeg heb. Ik kan er niets aan doen dat ze zo aanlokkelijk zijn 😊. "Mijn excuus is" het is bijna Sinterklaas en de Kerstman komt ook nog! hihi.
Maar goed alle gekheid op een stokje, nu even serieus zijn en terug naar het review.

Wat vind ik van de stempels?
Prijs - kwaliteit is prima en ze stempelen goed af ook de kleinere details van de stempel. Je kunt er  onderling mee variëren ook met de vorige stempel reeksen.
De maten zijn prima voor op je kaarten.
Niets dan lof voor deze serie!!!
Ik heb ze gestempeld met Memento Dye inkt in Rich Cocoa (ML800).

Wat voor leuks gaan jullie er mee gaan maken!


2 opmerkingen:

  1. Is die zwaan nog te koop zou hem graag willen hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, oei dat zou ik zo niet weten, ik heb hem hier in de omgeving van Roermond niet meer in de winkel gezien. Ik kan je er helaas niet mee verder helpen, je zou een oproepje via een Facebook site kunnen doen of iemand hem zou willen verkopen. Heel veel succes gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===