woensdag 3 januari 2018

Harmonica kaart met Nellie Snellen Magic Card snijmallen

Hallo allemaal, dit is een nieuw jaar. Niet te geloven he.. 2018! Nu weer wennen aan het nieuwe jaartal hahaha. Mijn wens voor jullie is een gezond nieuw jaar met ontiegelijk veel inspiratie en creativiteit. Dit jaar concentreer ik me op meer aardig doen tegen anderen... Kindness matters!

Afgelopen twee dagen kregen jullie Nellie Snellen magic card snijmallen te zien van het designteam. Maar van mij krijgen jullie weer alternatieven voor het gebruik van deze mallen. Zoals jullie nu al weten, gebruik ik een snijmal bijna nooit zoals dit voorgeschreven wordt. Zo tussen het designteam en mezelf krijgen jullie dan veel manieren te zien om dezelfde snijmallen gevarieerd te gebruiken.



Ik heb de twee magic card snijmallen samen gebruikt, maar je kunt dit ook met één set doen en dan andere snijmallen ermee combineren. Ik koos voor een harmonica kaart.

Tips!
  • Je kunt deze mallen ook gebruiken voor peek-a-boo kaarten. Dit is waar je een schuif element maakt die naar twee kanten schuiven zodat er een tekst of plaatje te voorschijn komt.
  • Ook kunnen deze snijmallen goed van pas komen voor pop-up kaarten.

=== Close-up foto's / Close up photos ===

Voor mijn eerste voorbeeld heb ik kleuren gekozen in zwart, roze, rood en motief designpapier. De kaart van de uitlegvideo is in zwart, goud en wit.


Bij de volgende foto's zie je bij het eerste voorbeeld kant en klaar spiegelpapier met reliëf. Bij de 2e foto heb ik het reliëf zelf aangebracht met een score board.



De voorkanten van de kaarten heb ik afgestemd op de binnenkant van de kaarten.


Wil je zien hoe ik de zwart, wit en goud kaart heb gemaakt? Dit zie je terug in het filmpje.


=== Filmpje / Video ===




Heb je interesse in de producten in de lijst beneden kan je met ons contact opnemen via info@hobbyalternatief.nl

=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===

* Papier/ Paper *
Craft Sensations design papier, zwart karton, Spiegelpapier

* Snijmallen/ Dies
Nellie Snellen Magic Card Dies STCD001 (heart) & STCD002 (oval)
Wild Rose Studio SD068 (Bunny Sunrise)

 *Overig/Rest*
Pergamano Pincet, Joy! Crafts Score board & envelop maker, Vaessen Creative papertrimmer, Score tape

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk, al die verschillende kaarten hier op het blog.
    Ik kikk mijn ogen uit, vind ze echt hartstikke mooi allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Daphne, daar doen we dit voor... we zij blij als we jullie inspiratie kunnen geven. ;)

      Verwijderen
  2. Hoi hoi Sandie
    Wat een leuk model kaart is dit en wat heb je het mooi bewerkt!
    Oja, ook voor en Sytse nog de allerbeste wensen en bedankt voor je mooie gemaakte kaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Martha, deze model is makkelijk aan te passen op eigen maten. Graag gedaan. je bent natuurlijk op mijn verzendlijst hihihihi

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===