woensdag 28 februari 2018

Positief blijven!

Voor een positieve vrouw!



Je hoeft niet ziek te zijn om positief te zijn maar als je krijgt te horen dat je ziek bent en al die tijd zo  positief blijft met ook wat tegenslagen tussendoor, 
dan vind ik dat je best een mooi kaartje mag ontvangen.

Dit gebeurde met een oud klas genootje van mij. Ze heeft wat tegenslagen gehad maar ze gaat weer voor. 
Dit verdiend dan een mooi zelf gemaakt kaartje. 19 mei hebben wij een reĆ¼nie van de lagere school. Natuurlijk hopen wij dat zij gewoon aanwezig zal zijn.

Ik heb hier een kaart gemaakt van wit cardstock 14 x 14 cm.
Daar heb ik met een snijmal een hart uit gestanst.
De bloemen heb ik allemaal gemaakt van Foam en gekleurd met de Distress Oxide.
Deze heb ik op mijn manier rond het hartjes opening geplakt met mijn lijmpistool

Omdat ik een grijpende tekst wilde heb ik mijn collega's van het Design Team ingeschakeld. Ik kon even niet op een mooie tekst komen. Sandie heeft dus mij geholpen en deze tekst is eruit gekomen.

Aan de binnenkant van de kaart staat rechts onderaan nog een tekst.
Helaas heb ik een klein foutje gemaakt en zie je de onderste kleine regel niet.


Deze kaart heeft een tussenstukje zodat de kaart niet wegglijdt of omvalt.
Ik heb hier een scor-pal voor gebruikt om te rillen. 
Je neemt een cardstock van 14 x 28 cm en ril deze aan de lange zijde op 14 cm.
Nu neem je een stuk cardstock van 14 x 6 cm en deze ril je op 1 en 5 cm aan de korte zijde. Dan draai je het cardstock om zodat de rillijnen die je gemaakt hebt naar beneden liggen. Nu ril je op 3 cm.

Nu maak je van de middelste rillijn een berg vouw en van de andere een dal vouw. Zie foto.


Aan de buitenste randen plak je een dubbelzijde tape. Dit is het "tussenstukje" voor de kaart.
Leg deze nu nog even opzij en ga eerst je voorkant van je kaart op pimpen.
Wanneer je deze klaar hebt kan je het "tussenstukje" onderaan de kaart er tussen plakken.


En klaar is je kaart!!







=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===


In de webwinkel vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper *
Boekenvoordeel Witte cardstock || Gekleurde cardstock

* Snijmallen/ Dies
Marianne Design Waterlelie ||Joy Vintage Flourishes || Joy Florishes Crysant

* Inkt / Ink*
Distress Oxide|| Seedless Preserves||Peacock Feathers||Abandoned-coral

* Overig / Rest *
Power tape 6mm





6 opmerkingen:

  1. Met recht een "HART onder de riem" kaart!!
    Z o mooi gemaakt en teksten op een kaart zijn soms zo belangrijk dat je er inderdaad even goed over na moet denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig en zo een mooie kaart zal zeker gewaardeerd worden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Danielle,
    wat een mooi kaartje voor een positieve vrouw, lief en attent van je!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===