donderdag 1 maart 2018

Follow your dreams - Vrouwendag!

"Internationale vrouwendag 8 maart" tja wat ga je maken niets schoot me te binnen, ik ben eens door mijn hobby spullen gaan kijken en kwam dit design papier tegen en dat was het voor mij! Dit plaatje zei alles.
Vrouwen die in gesnoerd werden in een korset.....zich los maakte en doorbraken in een mannenwereld.
Aletta Jacobs - Amelia Earhart - Corry Tendeloo zijn enkele van deze vrouwen.
Vrouwen ....zachtaardig maar  O zo sterk .....For all the women ...Go girl and follow your dreams!!!!!


Het zijn niet enkel de vrouwen die bekend zijn die mij inspireren, ook mijn vriendinnen en vrouwen die ik op het diepste punt in mijn leven heb leren kennen. Het zijn stuk voor stuk geweldige vrouwen!! Hoe ze in het leven staan het zijn krachtige lieve en mooie vrouwen.


Beschrijving van de kaart:

Nu is deze kaart vrij makkelijk te maken, je neemt een witte basiskaart rondom zijn de randen bewerkt met 2 gemengde kleuren versa markt inkt, daarboven op een design papier oplegvel.
En laat ik nou precies de zelfde kleur lint hebben liggen in mijn la, het geheel is afgewerkt met ee  voor gedrukte tekst follow your dreams op vellum.

Wie is jouw grote voorbeeld geweest!





=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST === 


 In de webwinkel vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen. 


* Papier/ Paper *
 Marianne Design || Pretty design papier || Witte kaart || Vellum 

* Inkt / Ink*
Versa markt chalk inkt || GD-00-77 Aspe mist || GD-00-83 Sage

*Overig/Rest *
Berwick || zeegroen sheer lint || Plak parels

4 opmerkingen:

  1. Wat een "krachtige" kaart is dit.
    Sterke vrouwen die erop staan, dat zie je zo.
    Mooi gemaakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Daphne, dankjewel. Ik dank vooral die vrouwen die zo'n impact hebben gehad op mijn leven, ze hebben altijd een speciaal plekje in mijn hart. Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Anita,
    Dit heb je mooi verbeeld Anita!
    Afschuwelijk dat vrouwen vroeger zo onderdrukt werden en dat overgoten met een religieus sausje, gebeurt nog wel maar is stukken minder dan toen, ik heb ook bewondering vor sterke dames!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Martha, ben blij dat veel vrouwen nu voor zichzelf opkomen. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===