woensdag 17 oktober 2018

Black Lady zonder gezicht

Vandaag vrije keus voor mij met stof. Denk, denk, denk...........oke even kijkje op Pinterest nemen. Zie ik ineens dit voor bij komen maar dan als soort beeld voor in huis of tuin. Hee dacht ik........
En zo is mijn BLACK LADY ZONDER FACE ontstaan.






Wat heb ik gedaan?
Eerst op een stuk karton het lichaam getekend en uitgeknipt. Daarop en stukje zwart cardstock geplakt.




Nu nog stof bedenken. Oh wacht ik heb pas een blouse onder in de kast gegooid die ik niet meer aan doe. En ja hoor daar zit een leuk stukje kant aan. Stukje afgeknipt maar ook van de stof zelf.

Op mijn karton heb ik textiellijm gespoten. Daarna heb ik het gewone stukje stof over mijn karton heen geplakt. Niet helemaal tot boven aan. Bovenaan heb ik het stukje kant geplakt.

Met een ballon pons een ballon geponst (dit is het gezicht) en het onderste stukje ballon achter haar lichaam geplakt.

Zo kreeg mijn LADY een hoofd. Om haar een sjieke uitstraling te geven zonder gezicht heb ik een hoed snijmal gebruikt en uit gestanst op glitterpapier. Klein gaatje in de hoed gemaakt en een stukje veer er door gestoken. Dit alles op haar hoofd geplakt.



Maar een lady is geen lady zonder tas, schoenen en een ketting. Ik ben in bezit van een snijmal pumps en een tas. Deze er leuk opgeplakt en haar ketting omgedaan.

Dit is mijn BLACK LADY ZONDER FACE GEWORDEN.










=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===

In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper *
Hobbykarton  - Glitterpapier - Zwart cardstock

* Snijmallen/ Dies*
Joy - Hoed 6002/0318 - Tas 6002/0319 - Pumps 6002/0320

 *Overig/Rest*
Stampin Up - ballon pons  
Stof - Kant - Textiellijm - Bloemetje - Veer

9 opmerkingen:

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===