woensdag 24 oktober 2018

Jingle bel, jingle bel...

Toen ik deze kaart maakte scheen heerlijk het zonnetje en habben we een paar heerlijke nazomer dagen. Wat is het dan raar om een kerstkaart te maken. Met dit mooie weer wil ik er tenminste nog niet aandenken hoor. Jij wel?


Iedereen uit het DT team mocht 2 kleuren kiezen bij de kleur wit, mijn kerstkleuren zijn rose, wit en zilver. Daar ben ik mee aan de slag gegaan. Ik heb dit keer gekozen voor een vrij rustig en simpel kerstkaart.

Mijn basiskaart is 13.5 x 13.5 cm. In de kaart heb ik een witte cardstock geplakt van 13 x 13 cm zodat er een leuk randje ontstaat.


Aan de linker kant heb ik iets meer dan de helft afgesneden en op de rand mijn mal neer gelegd en door mijn Gemini Junior gehaald.

Close-up van de kerstbal
Verder heel simpel een tekst gestempeld in het zilver.


Alleen hihi....maakte ik een fout met de Nuvo Drops. Ik had dus niet goed gelezen op het flesje. Ik dacht dat ik zilveren druppels had, maar helaas waren andere kleur Nuvo Drops Gold Coast ik heb dit maar zo gelaten.


=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===
In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.
* Papier/ Paper *
Crafts Sensations - Knal rose
Hobbyblok - Wit cardstock

* Stempels/ Stamps *
AliExpress - Kerst tekst stempel

* Snijmallen/ Dies*
AliExpress - Kerstbal

* Inkt / Ink*
Dew Drops - Brillliance Silver BD/93

 *Overig/Rest*
Nuvo Drops - Gold Coast

8 opmerkingen:

  1. Heel leuk geworden Danielle.
    Ik kreeg deze mal vorige maand ook binnen, meer als een test kaartje heb ik er nog niet mee gemaakt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel een mooie stans om snelle kaarten te maken Danielle. Mooie kerstkaart met die tekst aan de binnenkant, die is toch maar vast klaar ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Daniëlle,
    Mooi stijlvol kerstkaartje en zilver en goud bijten elkaar niet hoor!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en stijl vol kaartje ook al is hij suikerzoet!!

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===