dinsdag 23 oktober 2018

Kras je raak

Deze keer een schets als thema, omdat ik het leuk vind elke keer weer iets nieuws te proberen heb ik een kras laag aangebracht ben je benieuwd hoe ik dit gedaan heb lees dan verder.

Om deze kaart te maken heb ik het volgende ontwerp gebruikt:


De sketch
Ik heb ervoor gekozen om de tekst Happy Birthday uit te stansen deze erop te plakken, nog een labeltje met twee plakparels links boven te doen en 3 parels rechts onder.

close-up
Op de plek van een gedichtje of gezegde heb ik een kras laag aangebracht op een kaartje met een stempel dit doe je als volgt:
Je begint met het uit stansen van je kaart en je stempel aan te brengen vervolgens doe je een laag doorzichtig plakband erover heen en knip je dit uit naar de vorm van je stans.Je mengt verf met wat afwasmiddel en brengt dan een laag aan en laat dit even drogen voor je een tweede laag aanbrengt. Ik heb nog wat hartjes aangebracht op verschillende plekken en een sierrand.

Close -up





=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===

In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper *
Cardstock textured  - 2569796
Craft Sensation - CR0237/16A2

* Stempels/ Stamps *
AliExpress  - Tekststempel

* Snijmallen/ Dies* * Stencils/ Masks*
AlieExpress - Happy birthday, label, hartjes
RT beheer -2559568

 * Inkt / Ink*
Stazon -SZ-31 Jet Black

 *Overig/Rest*
Van Bleiswijck Holland - Acrylic - donker groen 48055
Plakparels 

8 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk. Ik had daar van die stickers voor gekocht met een goud en zilver laagje erover.
    Zelf maken kan natuurlijk ook. :)
    Dank je wel voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi carina voordeel is ook dat je ze kunt kleuren in de kleur die je wilt.juist daarom wilde ik ze niet gebruiken.groetjes karen

      Verwijderen
  2. Hoi hoi Karen
    Wat een leuke kaart gemaskt naar aanleiding van moeilijke sketch!
    Leuk dat kras detail !
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje en leuk gedaan met de kras tekst.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===