woensdag 28 november 2018

YES...its a boy!!

Vrienden van mijn zoon en schoondochter zijn zwanger en verwachten eind oktober een zoon. Zij vroegen mij of het mogelijk was een kaart te maken met een soort bonnen die goed waren voor een oppas. Oke, moet niet echt moeilijk zijn.


En hoe mooi is het dan niet om de kaart gelijk te verwerken als een opdracht. Vandaag heb ik de mogelijkheid om een kaart of iets te maken naar eigen keuze.
Jullie voelen het al aan hé, ja ik heb de geboorte kaart gebruikt.

Ik heb de ticketmal van Studio Light gebruikt en de grootste ticket 3 x uit gestanst. Bij deze set zitten ook 2 wat kleinere sets die je kunt gebruiken voor de DSP.  Deze heb ik 3 x een set uit gestanst. Dit alles heb ik de basis ticket mal geplakt.

Ticketmal van Studio Light
Op de 1ste ticket zien jullie een beer. Deze heb ik van AliExpress. Ik had hem net binnen dus dacht gelijk even proberen. Ballon in zijn handen en hij is af.
Het broekje dat de beer aan heeft heb ik zelf geknipt en opgeplakt.


Op de 2e ticket heb ik een kleine beer gestempeld op Waterart papier en ingekleurd met Zig Clean Colors, uitgeknipt en op een label geplakt. Er hangen 2 kleine labeltjes aan met BABY BOY.


Op de 3de ticket heb ik een soort zakje gemaakt en daarin een label met de felicitaties gestempeld.


En onder de geperforeerde rand met letter stempels OPPAS TICKET gestempeld.
Wanneer alles klaar was heb ik overal een gaatje in geknipt en er een touwtje door heen gehaald.


Alle drie op een rij

=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===
In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.
* Papier/ Paper *
Crafts Sensation - Papierblokken
Hobbywinkel - Wit - Bruin cardstock

* Stempels/ Stamps *
AliExpress - Ned. Tekststempel - Doosje met letter stempels

* Snijmallen/ Dies*
Studio Light - Stencil SL83

* Inkt / Ink*
Stazon - SZ31

* Pennen/Stiften/Potloden/ Pens/Markers/Pencils *
Zig Clean Color  - 31 - 065 - 072

 *Overig/Rest*
Touwtje

6 opmerkingen:

  1. Gaaf gedaan Danielle, leuke kleurtjes, je moet aar op het idee komen. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he. Hier brn ik ook wel trots op en de mal kwam goed uit. Dankjewel

      Verwijderen
  2. Heel erg leuk gemaakt Danielle, ik denk dat ze hier heel blij mee zullen zijn.
    gr Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Daniëlle
    Wat een schattige felicitatiekaart, mooi opgepompt ook!
    Die ticketmal vind ik ook zo geweldig je kunt er alle kanten mee op, vooral de goeie hihi
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel martha. Ja hij is zo leuk he en eigenlijk gebruik ik hem te weinig hihi

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===