woensdag 2 januari 2019

Geniet van het leven!

Happy New Year trouwe bezoekers! Wat super leuk dat jullie er weer zijn en wij hopen op een super leuk en creatief 2019!! 

Uiteraard met heel veel liefde, gezondheid en geluk!!

Een nieuw jaar is aangebroken! Welkom op mijn 1e blog in 2019!! Hoe is jullie oud en nieuw verlopen? Ik hoop dat er geen schade of gewonden zijn gevallen hoor!! Maar genoeg nu, we gaan weer lekker verder
Close-up
Mijn opdracht voor vandaag is een 3D ontwerp te maken met stempels en/of snijmallen. Ik heb besloten om voor de snijmal te gaan. Paar weken terug had ik zo mooie snijmal ontvangen, dus leuk om dit gelijk even te proberen.
* Ongeveer 1.5 uur mee bezig geweest
* Is voor ieder niveau te doen

Op de foto hier onder zie je een close up van de 3D of misschien 2D verhoging hihi van de ene kant.

Ene kant close-up
En op de foto hier onder de close-up van de andere kant.

Andere kant close-up
We beginnen met een 2 x een stuk cardstock wit van 15 x 15 cm. Uit beide heb ik deze mooie bloem gestanst waarvan ik de ene ook ge-embost heb met een 3D sterren embossing folder.

Ge-emboste kant
Met de foam
Beide op elkaar geplakt met foam tape en in het midden van de bloem.
Daarna een stukje DSP erachter geplakt.
Nu heb ik ook de bloem uit gestanst uit een stukje DSP maar daar de stukjes uit gehaald en deze weer in de bloem hier en daar geplakt met een stukje foam.

Stukjes foam ertussen
Stukjes DSP ertussen
Wanneer dit klaar is heb ik een stuk cardstock gesneden van 15.5 x 15.5 cm en het geheel daarop geplakt. Maar die blijft hij niet staan he.

Ik heb een stuk stevig cardstock genomen van 21 x 15 cm en deze op de lange kant gerild op 2-4-6-19 cm. En deze op de achterkant van de kaart geplakt.

Zo plak je hem aan de onderkant met dubbelzijdige tape vast

Zie hier de standaard
Zo blijf je kaart alsnog staan.

Mijn plannen voor dit jaar zijn te gaan werken met PL (Project Life) en scrappen.
Wanneer de mogelijkheid er is zal ik de opdrachten ook daar in gaan verwerken om zo weer een andere draai te maken.

Wat zijn jullie plannen voor 2019 als het gaat om creatieve tijd?

Zo mijn stukje is weer klaar en ik wil jullie bedanken voor jullie bezoek en jullie berichten.
En jullie weten het: Vragen stellen is niet gek.


Danielle Creatieve Doos - Facebook - Instagram - Pinterest - You Tube

===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen. 
* Papier/ Paper * 
Hobbywinkel - Wit - Craft cardstock

* Stempels/ Stamps * 
AliExpress - Ned.tekst stempels

* Snijmallen/ Dies* 
AliExpress - Bloemen snijmal

* Inkt / Ink* 
Archival - Black

* Embossing * 
Service Pack - 3D sterren embossing folder

*Overig/Rest*
Lovertjes

13 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk idee om wat stukjes papier terug te leggen in de bloem.
    Leuke kaart en wat een mooi dp

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooie snijmal, leuk hoe je die hier verwerkt hebt!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede verwerking van de snijmallen, hij is leuk geworden Danielle.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Daniëlle,
    Voor jou en je familie ook een heel goed en creatief 2019!
    Wat een mooie kaart zeg met schitterende mal en wat slim zoals je het foam hebt verwerkt heel mooi!
    Ik ben van plan om heerlijk op dezelfde relaxte manier door te blijven knutselen en frutselen vooral genietend!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Danielle! Ik vind het leuk wat jij heb gedaan met de partial die cut inlay. Goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Danielle, je kaart is heel mooi geworden, echt een hele mooi snijmal.
    groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===