woensdag 20 februari 2019

Luchtballon en kompas maken samen een leuke verjaardag!!!

De zon schijnt als ik deze kaart aan het maken ben, hij is bedoeld voor een heel speciaal iemand in mijn leven. hij was er erg blij mee. Zo zie je maar weer dat een persoonlijk kaartje erg gewaardeerd word. Bedankt voor het kijken naar mijn blogpost en de berichtjes die jullie achterlaten.😍


Dit kaartje kan door iedereen gemaakt worden, de tijd die het in beslag nam was ongeveer 30 minuten, met alle voorbereidingen.

Voor de basis heb ik een craft kaart genomen en deze bewerkt met inkt, 2 verschillende kleuren heb ik gebruikt. Versa mark Jumbo lava en Memento Espresso truffel. Ik heb een stukje papier van een onderlegger uit het pannenkoekhuis gebruikt in deze kaart. Dit stukje papier (landkaart) is met de zelfde kleuren bewerkt. Het losse stukje craft papier is door de embossing folder Script texture van Cuttelbug gedraaid.

Detail rechter boven hoek
Daarbij heb ik verschillende stansjes gebruikt en een stickervel, zoals de luchtballon en andere kleine stickers.

Tip! ga je weleens uit eten, er zijn zulke leuke papieren onderleggers neem het mee, 
en gebruik hem in je projecten.

Deze kaart heb ik een tijdje geleden gemaakt voor een andere jongen.


Ik ben nog in de beginfase van het maken van Steampunk kaarten en heb nog wat oefening nodig, het is wel erg leuk om te doen!!

Vinden jullie het leuk om steampunk kaarten te maken, en wat maken jullie zoal!!

Fijne dag gewenst.

=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===
In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.
* Papier/ Paper *
Behangpapier - Luxe Zwart
Hobby karton - Zwart
Craft - Basis kaart

* Snijmallen/ Dies*
Yvonne Design YCD 10015 Playful winter 
Joy - Gears 6002/0367 

 * Inkt / Ink*
Versa mark - Jumbo lava - GD -00-52 
Memento -  Espresso truffel 808 

* Embossing *
Cutelbug - Script texture item 200083 ( niet meer leverbaar)

 *Overig/Rest*
Disa  - Glitter embossed stickers - Lijm - Dubbelzijdige tape
Landkaart van het pannenkoekhuis

5 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita
    Prachtige kaart heb je gemaakt en wat leuk dat je een placement hebt gebruikt op je kaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Martha, ik was vanmorgen nog op zoek naar een andere woord dan onderlegger, ik kwam maar niet op het goede woord :). Dit soort kaartjes vind ik ook heel leuk om te doen. Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wow, ik ben niet SteamPunk, maar ik kan de kunstwerken en de kledingstijl, wat op zichzelf al ware kunstwerkjes zijn, heel goed waarderen.

    Ik vind je kaartje dan ook prachtig, heel mooi gevonden ook.
    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Carina, bedankt moet toch nog bij leren en dat is ook leuk!!.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laurens heeft deze zeker weer voor zich genomen? hihihi Steam punk past er wel bij jou....

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===