woensdag 27 februari 2019

Ojee, wat nu ??? en binnen......

Soms heb je dat wel eens dat je denkt, ik heb alle kaartjes voor deze maand klaar liggen, en dan komt de dag dat je de verjaardagskaart op de post wilt doen...............................mooi niet, je bent hem helemaal vergeten te maken. Dan maar gauw naar je werktafel en wat moois maken.


Het is voor iedereen te doen, ik heb er 15 min aan gewerkt, en ik zal je zeggen zelden een kaartje zo vlug gemaakt.


Ik had nog een mooi vel parelmoer met linnen structuur liggen, deze heb ik met de leuke rand embossing folder van Cuttelbug (Just my type) aan weerszijde door de machine gehaald, en er een score lijntje langs gezet.
Dat geeft altijd een leuk effect, daarbij vond ik in mijn voorraad een mooi geknipt bloemplaatje. 

Tip! knip altijd voor verschillende gelegenheden meerdere plaatjes uit, 
handig als je een heel vlug kaart wilt maken.

Deze heb ik op 2 mm dikke foamblokjes gezet, ik zag op het laatst dat de geknipte randjes hier en daar wat wit waren.

Tip! neem een stift in de zelfde kleur en kleur het even bij, je ziet er niets van.

Hier zie je de geemboste zijde.
Er vervolgens nog een leuk strikje erop gezet, en 2 spiraaltjes die ik over had van een ander project, deze heb ik even omhoog gezet, en op de kaart vast gezet, hier mee is mijn kaart klaar.

Close up van de bloem

Wat is je snelste/mooiste kaart die je ooit hebt gemaakt.


Laat je hem zien op onze site Ha Creatieve Tips en Trucs


Ik wens je een mooie dag en vooral een fijn weekend toe.


===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen. 
* Papier/ Paper * 
Hobby beurs - Linnen structuur glans

* Stempels/ Stamps * 
Aliexpress  - Happy birthday

* Snijmallen/ Dies*
Aliexpress - Rondje spiraal

 * Inkt / Ink*
Memento - Potter`s clay MD 801

 * Embossing * 
Cuttelbug - Just by my item 71170

*Overig/Rest*
Martha Stewart - Score-board klein formaat
Plaatje - Bloemen (Onbekend ) - Lint - Foam blokjes

4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita
    Wat een mooi snel kaartje heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Martha, het ging vliegensvlug :) soms kan het niet anders.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is altijd handig om plaatjes bij de hand te hebben.
    Super mooie kaart, Anita.

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===