donderdag 18 april 2019

Hop , hop met bloempjes.......

For English, please use the translate function in the sidebar

Een Paaskaartje versturen is nog niet zo gebruikelijk in Nederland, in Engeland en de USA daar en tegen wel, toch vind ik ze leuk om te maken!! Hartelijk dank voor jullie bezoekjes aan ons blog.


Dit is een kaartje wat makkelijk te maken is door iedereen je stanst en je stempelt, gewoon even leuk bezig zijn zonder dat het al te ingewikkeld word, dat mag de pret niet drukken toch !! Binnen 30 min en je hebt een leuke kaart!!

Voor elke nieuwe kaart of een andere project, ga ik eens kijken wat er ligt aan papier en wat kan ik combineren. Het is een is een blauw groen design papier geworden, ik had laatst een hele stapel losse vellen gekregen, daardoor weet ik ook niet van welk merk het DSP papier is. Al gauw genoeg had ik er een bijpassend effen zeegroen papier bij gevonden.

Deze snijmallen zijn alweer van 2017
De snijmal is van Triggered Emptions, de 3de maat en de grootste maat heb ik gebruikt. De stempel die ik hier op gebruikt heb is van Craft Sensations, een schattige vogeltje op een takje dat fluit van plezier de lente komt eraan. 
De inkt is van Versa magic "Sea breeze" hij is mooi van kleur en subtiel bij het design papier, anders word het te druk.

Hier zie je de bestempeling
Het is getopt met een wit oplegvel op een stukje foam staat het glitter stickertje van het konijn, schattig toch zo`n mooie lente bode.
Close - up
Voor deze kaart wilde ik niet alles recht op de kaart plakken, hierdoor vind ik het zelf speels worden.


Hebben jullie Paaskaarten gemaakt!!


Wat gaan jullie doen met de Pasen.


De goede week is bijna teneinde, ik wens jullie alvast een fijn Paasweekend toe.

===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen. 
* Papier/ Paper * 
Hobbykarton - Wit - DSP papier 

* Stempels/ Stamps *
Craft Sensations - Stempel vogeltje op tak  2015

 * Snijmallen/ Dies* 
Triggered Emptions - Vierkant

 * Inkt / Ink*
Versa magic - Sea breeze  - GD 037

*Overig/Rest*
Foam 2 mm - Paassticker - 

4 opmerkingen:

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===